Addertje onder het gras?

Status
Niet open voor verdere reacties.

engelb

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Hallo mensen,
Ik zie ergens een aanbieding van een Acer Aspire 5315 051G08MI voor 399 euro! Er staat ook nog bij : 'geïntegreerde webcam: ja' bij de specificaties dus bedoel ik. Ik vind de prijs wel erg laag en kom het nergens anders voor die prijs tegen. Is er misschien een addertje onder het gras waar ik niet van weet? Ik ben niet thuis in laptop/pc gebeuren. Wil wel een laptop en heb het niet zo breed dus zou ik óf nog even moeten wachten en meer betalen, of een goede(?) kans pakken met deze aanbieding. Ik wil gewoon kunnen internetten, tekstverwerken en muziek luisteren/films kijken. Wat volgens de specificaties ook zou kunnen met deze laptop. Is er iemand die mij de ogen kan openen als ik in droomwereld leef?:D Want ik zou heel blij zijn met deze prijs maar wil geen miskoop doen... Is er iets met deze laptopversie dat het zo goedkoop wordt aangeboden?
(over die geïntegreerde webcam; ik heb op het internet naar andere sites gekeken en daar staat overal bij dat er geen webcam in zit dus dat klopt volgens mij al niet?)

Alvast bedankt voor het antwoorden ;)

Laatst bewerkt:
Wellicht handig om te posten waar deze laptop te koop wordt aangeboden zodat er eventueel in folders of online gekeken kan worden?

HIER staat hij voor € 469,- . ( alleen niet meer leverbaar) Dus dat prijverschil is niet enorm en dan zou een aanbieding nog wel kunnen. Maar inderdaad, waar heb jij hem vandaan?
Waarschijnlijk toch een ouder model en inderdaad ik zie ook geen webcam.

Laatst bewerkt:
Hi bedankt voor het reageren. Sorry het staat bij bcc online winkel voor 399 euro.

;)

Engelb

BCC heeft nou niet de naam om met addertjes te werken dus het lijkt mij een prima deal en waarschijnlijk omdat het een oud model is. Maar daar hoef jij je niks van aan te trekken.
Doen zou ik zeggen als jij hem wil.

Okay....bedankt. Dan ga ik hem denk ik maar bestellen. Dat van die cam zou ook te mooi zijn om waar te zijn.:p Maar als het alleen om een verouderd model gaat vind ik het inderdaad niet erg. Wil veel buiten 'schrijven' deze zomer en ik internet ook wel redelijk veel , dus daar heb ik het voor nodig. :thumb:

Geen klantenservice die je kan bellen dan met je vraag omtrent de webcam? Of vind je het echt niet belangrijk?

Bedankt voor de aanvulling !

@ engelb, neem je nog extra garantie?

Laatst bewerkt:
Alleen...

Verwacht er geen wonderen van. Een Celeron is niet 1 van de snelste processors en deze laptop heeft maar 1024mb intern geheugen, waarvan ook nog eens een flink deel afgesnoept wordt door de videochip.
Dan blijft er om Vista een beetje redelijk te kunnen draaien wel heel erg weinig geheugen over...

Hi,

Ja ik belde (maar zit nu niet thuis dus belde mobiel en gesprek werd afgebroken na lang wachten) heb ook mn vraag gesteld over die webcam. De medewerker zei iets van 'ff mediamarkt bellen' dus waarschijnlijk verkopen ze 'm daar ook voor die prijs(?). Maar inderdaad is het zojuist veranderd op de site. Tot 20 minuten geleden stond er nog 'ja' en nu idd veranderd naar 'nee'.
Maar toch bedankt voor het reageren iedereen!
:)

Alleen...

Verwacht er geen wonderen van. Een Celeron is niet 1 van de snelste processors en deze laptop heeft maar 1024mb intern geheugen, waarvan ook nog eens een flink deel afgesnoept wordt door de videochip.
Dan blijft er om Vista een beetje redelijk te kunnen draaien wel heel erg weinig geheugen over...

Ooo?! Kijk dat bedoel ik nou met dat ik niet veel ervan af weet. Dus er blijft weinig geheugen over? Hmm...maar voor internet, tekstverwerken, muziek/film is het ook nog weinig? Of is dat als je iets wil downloaden of wil gamen dt het weinig geheugen is?Ja ik weet het ook niet hoor. Zit nu letterlijk 1 klik verwijderd van betalen....maar ga nu toch weer twijfelen. Erg ben ik hè.

Gamen kan je helemaal wel vergeten!
Internetten en tekstverwerken zal wel gaan maar verwacht inderdaad geen wonderen.
Vista draait pas heerlijk vanaf 2 GB....

Wat jij er mee wil gaan doen lukt wel hoor, alleen zal Vista niet echt heel snel draaien.

Okay dat is een goeie tip. Ik heb die acer van bcc toch maar nog niet gekocht. Moet zo weg maar kom later vanavond weer hier kijken. In ieder geval bedankt voor de tips enzo.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan