ADGuard

• Onderwerp starter Onderwerp starter TSAR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TSAR

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
In ADGuard kun je DNS blokkeerlijsten opgeven.

Wanneer ik nu op een site ga en toch reclame te zien krijg, wat kan ik doen ?

Ik vermoed dat ik dan een supplementaire blokkeerlijst moet opgeven...maar welke (hoe kan ik dit te weten komen) ?

Ik gebruik al jaren de extenties Ublock Origin en Ghostery in mijn browsers. Weinig last van advertenties, ook niet in youtube, en bescherming tegen malafide websites.

Vond die ADGuard een goeie oplossing omdat het dan voor alle iedereen op het netwerk van toepassing is...

Ivm Ublock Origin en Ghostery : heb alvast al eens die Ghostery als extentie aan chrome toegevoegd, waarom moet de Ublock er ook nog bij ? En ten tweede : wat met de browser (ook chrome) op de smartphone, want daar lijkt alvast die Ghostery niet te werken ?

Ghostery is om de privacy te beschermen (houdt cookies tegen e.d.).
Ublock Origin houdt reclames tegen en andere ongewenste extra's, maar houdt ook een register van dubieuze websites bij en waarschuwt als u daar naar toe dreigt te gaan (of omgeleid wordt).
Of het ook op een smartphone werkt weet ik niet, want ik gebruik geen smartphone (te onveilig naar mijn zin).

Bedankt voor de uitleg, heb ze nu ook op mijn laptop als extensie aan chrome toegevoegd.

Voor android smartphone lijkt het erop dat je dan een andere browser moet kiezen, maar dan verlies je (wat ik nu leuk vind) de synchronisatie van de bladwijzers....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan