Hoi, onlangs besloot ik van mijn dual-boot systeem af te stappen en terug gewoon windows xp op mijn desktop te installeren. Zogezegd , zo gedaan...Bij de installatie vraagt men altidj een paswoord voor een administrator account en een naam... Na de installatie, start ik de pc terug op, en in het welkomsscherm staat mooi een admin account waar ik gewoon het paswoord moet ingeven...Na een tijdje wou ik echter een nieuwe gebruiker toevoegen om werk en privé beter gescheiden te houden...Toen ik bij de gebruikers een nieuwe wou aanmaken (de eerste buiten "administrator") kon ikechter niet limited kiezen, enkel "Computer administrator" hoewel er wel degelijk al een admin account was (datgene dat ik in de installatie had aangemaakt)... Dus , maak ik een nieuw admin account aan, en voor even gaat het goed, ik kan switchen tussen gebruikers, geen probleem... Nu deze morgen, start ik de pc terug op en slechts het nieuwe account is aanwezig
bummerr!!! nuja, niet zo tof want alles stond juist zo leuk gerangschikt en dat vindek niet zo tof dat dat weg is... hoe krijg ik dat ene "admin" account terug???µ
Thanx!!
Tom
Thanx!!
Tom