admin account

Status
Niet open voor verdere reacties.

amieke

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
6
Hallo,

Vanmorgen heb ik voor mijn twee dochters een eigen account gemaakt. Bij het afsluiten en later weer terug op starten van de computer bleek mijn eigen account te zijn verdwenen. Heel erg vervelend omdat hier al mijn foto's opstaan. Heb de reactie op een zelfde vraag gelezen maar aangezien ik nog al een kluns ben op de computer weet ik niet wat mijn loginscherm is. Kan iemand mij op een simpele manier helpen?????
 
Hallo,

Vanmorgen heb ik voor mijn twee dochters een eigen account gemaakt. Bij het afsluiten en later weer terug op starten van de computer bleek mijn eigen account te zijn verdwenen. Heel erg vervelend omdat hier al mijn foto's opstaan. Heb de reactie op een zelfde vraag gelezen maar aangezien ik nog al een kluns ben op de computer weet ik niet wat mijn loginscherm is. Kan iemand mij op een simpele manier helpen?????

Dit is een loginscherm:

logon.gif


Als je daar bent moet je CTRL+ALT+DEL en nog 1 DEL erachter aan doen. Dan krijg je een ander schermpje probeer dan maar in te loggen :)
 
haha die is wel goed :p

Je kan dit veranderen het login scherm wat boven aan staat ingebeeld . Maar dan moet je zelf handmatig gebruikersnaam intikken en wachtwoord , dit doe je als volgt

Start > configuratie scherm > acounts > De manier van overgang wijigeen 3 tekst is dat > en dan alle 2 de vinkjes uit vinken .
 
Hallo,

Vanmorgen heb ik voor mijn twee dochters een eigen account gemaakt. Bij het afsluiten en later weer terug op starten van de computer bleek mijn eigen account te zijn verdwenen. Heel erg vervelend omdat hier al mijn foto's opstaan. Heb de reactie op een zelfde vraag gelezen maar aangezien ik nog al een kluns ben op de computer weet ik niet wat mijn loginscherm is. Kan iemand mij op een simpele manier helpen?????

Ha die amieke,

Wellicht is jouw account het administrator account geweest (zoals de titel al doet suggereren). Door de aanmaak van nieuwe accounts is dit account verborgen.
Echter: je kunt hem snel weer boven water halen.

Download hiervoor TweakUI for Windows XP: http://download.microsoft.com/downl...a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe.

Eenmaal geïnstalleerd en opgestart ga je naar "Logon".
Aan de rechterkant staan de accounts met een vinkje voor de weergave. Vink alle accounts aan die je weergegeven wilt hebben en bevestig met "OK".

Klaar :thumb:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan