Admin in W2K

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Heb net upgrade gedaan van W98Se naar W2K. Gaf aan dat er 2 accounts gemaakt werden in Admin en 1 met naam zoals ingesteld bij W98Se. Nu ben ik zo dom geweest niet verder te gaan als Admin maar met de andere. beiden hebben Admin status. Maar nu doet MS Office het niet als ik als Admin aanlog ? Hoe kan ik deze 2 gelijk krijgen ?

Onder welk profiel is Office geïnstalleerd?

Groetjes,
Bennie

De hele inst. lief vanzelf liet beide accounts zien (admin + user name ) maar in grijs dus kon daar niet kiezen.
Uiteindelijk was instal klaar met W2K start scherm en daar ben ik niet als admin maar als user verder gegaan.
Heb inmiddels juiste code MSOffice kunnen achterhalen en nu bij Admin ook geinstalleerd.
Kan ik nu de user (die ook admin rechten heeft) aanpassen naar power user maar wel zodaing dat alles blijft staan?

Wat is het verschil tussen een user met admin-rechten en een poweruser?

Groetjes,
Bennie

een hoofdgebr / power user mag geen accounts maken sys bestanden wijzigen best van andere gebr lezen
harware toevoegen / ww wijzigen / sys inst wijzigen / alleen meeste prog installeren

Heb eigenschappen van identy gewijzigd in Hoofdgebruiken en tevens naam aangepast. Den dat werkt. Kan nu bij user bepaalde dingen niet (o.a. bepaalde updates NAV)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan