Admin inlog Wachtwoord kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterTuning

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Beste Helpmij Leden,

Ik zit met een soort van probleem.

Mijn buurvrouw heeft een PB easynote TJ65
Ze heeft een wachtwoord gezet op haar account ( admin account ) maar door omstandigheden(privesfeer) Is ze er niet bij met de gedachten en is ze het wachtwoord kwijt/vergeten ( DOM DOM DOM ) ja ik weet het.

Nu is mijn vraag.. kan ik op 1 of andere manier de laptop opstarten zonder ww in te vullen of om het inlog gebeuren te omzeilen???

Ik kan dus opstarten en daarna staat er dus alleen wachtwoord invullen voor account.
Meer keuzen heb ik dus niet...

Bedankt alvast

Groet

Ricardo

Hirens -> Password Tools:

- Offline NT Password Changer 2008-08-02
- Active Password Changer 3.0.420

A boot disk that helps you to reset passwords for Windows XP 2000 2003 NT (Active Password Changer 3.0.420)
Forgot your Windows NT/2k/XP/Vista admin password (Offline NT Password Changer 2008-08-02)

Ik heb windows 7 op de laptop...
Maar toch bedankt.. onderste had ik al geprobeerd namelijk..

Dan zal ik vanavond de Active Password Changer 3.0.420 proberen aangezien die andere toch echt niet werkt!

re

download hiren's boot disk

brand deze op een dvd daar staat een tool op om paswoorden te kraken en te gaan resetten gebruik ik op men werk

thx

kan zijn maar zal wss op dezelfde manier gaan werken
zal het wel es uitproberen

:D

Ook dit werkt probleemloos, OOK voor Win 7

http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/

Ik wil je best geloven alleen mij is het niet gelukt..

heb gewoon het menu van de cd doorlopen.. en na optie 1 te hebben gekozen ( dus clear password.. ) heb ik op CTRL ALT del gedrukt voor een restart... kreeg namelijk het programma niet afgesloten..

hier wel een manier voor ???

Grtz

Thnx voor al jullie hulp BTW

mss dat alt tab werkt indien dat niet werkt probeer je es ctrl alt insert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan