admin weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi

ik heb een brobleem ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd .zonder problemen maar nu het volgenden .
als ik hem opstart moest ik kieze voor welke gebruiker hij moest opstarten en aan melden . dat heb ik weggehaald maar nu start hij op onder mijn gebruiker maar heb niet alle rechten van de admin . nu ik ik dat veranderd maar heb nog niet alle mogelijjke= heden van de admin .

weet iemand hoe ik dit aan kan pakken

groetjes
 
Je hebt je account de rechten van beheerder gegeven?

Wat voor dingen kan je dan niet doen, die je wel als 'admin' kan?
 
Als je in Configuratiescherm, Gebruikersaccounts gaat kijken en kiest voor Account wijzigen en je kiest daarna voor jouw account, staat daar dan Beheerdersrechten of beperkte rechten?
Als je dat wilt veranderen start dan op in Veilige modus, dan kun je als Administrator inloggen. Verander dan de rechten van jouw account.
 
Als je in Configuratiescherm, Gebruikersaccounts gaat kijken en kiest voor Account wijzigen en je kiest daarna voor jouw account, staat daar dan Beheerdersrechten of beperkte rechten?
Als je dat wilt veranderen start dan op in Veilige modus, dan kun je als Administrator inloggen. Verander dan de rechten van jouw account.


het werk weer bedankt en als nog een fijn kerst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan