admininistrator functie werkt wel/niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
123
hoi,
te titel van deze discussie is niet 100% waarover mijn probleem gaat maar ik wist niet hoe ik het anders kon omschrijven.

maar goed, dit is waar ik hulp bij nodig heb:
ik heb 2 accounts op mijn computer, mijn eigen, die admin is en een andere standaardaccount voor anderen. de admin account is met wachtwoord beveiligd.
maar, vanuit de standaardaccount kan ik gewoon bij alle docs, muziek etc. van de admin account, terwijl daar toch echt een wachtwoord opzit. ik geloof dat ik in het begin, toen ik de computer net had, dat probleem niet had. nu is dat wachtwoord dus vrij nutteloos, dat kan toch niet de bedoeling zijn? (ik hoop het niet :) )

ook heb ik bij computer > gebruikers een lege map met 'admininistrator'. deze kan ik wel verwijderen, maar hij blijft terugkomen.

is er iets dat ik kan doen om dit te verhelpen?

nog iets, ik weet dat ik ooit wat accounts heb verwijderd en toegevoegd en dat ik toen ook de admin account standaard heb gemaakt en een andere account admin heb gemaakt (vraag me niet waarom). kan dat ermee te maken hebben?

er valt trouwens niet over te twijfelen dat ik ECHT 1 admin met wachtwoord en 1 standaard account heb. dat staat vast (zo staat het ook bij configuratiescherm > gebruikersaccounts).
dus alsjeblieft niet zeggen 'weet je wel zeker dat je goed gekeken etc. hebt' ;)

alvast bedankt voor de hulp/moeite/antwoorden :) !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan