adminisrator ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpy

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Berichten
181
Hoe kan ik administrator worden op mijn eigen pc ?
ik heb Win xp home :(
 
ctrl-alt-del-del

Dit doe je bij jou inlogscherm dus twee keer de del toets
 
het gaat erom om mijn dvd speler in regio 2 te zetten en dan vraag hij om een administrator
 
Met XP-home kan je alleen inloggen als administrator wanneer je opstart in de veilige-modus. (F8 tijdens het opstarten indrukken). Verder het verhaal van puppie aanhouden.
 
Geplaatst door Ramirez
Met XP-home kan je alleen inloggen als administrator wanneer je opstart in de veilige-modus.
Zoals Puppie het aangeeft, hoor je bij een normale modus, als Administrator in te kunnen loggen.
Als je via Veilige modus opstart, wordt Administrator vanzelf bij het inlogscherm weergegeven, naast de gebruikelijke account.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar beheerder is dat het zelfde als administrator . :eek:
 
Geplaatst door crash
Zoals Puppie het aangeeft, hoor je bij een normale modus, als Administrator in te kunnen loggen.
Als je via Veilige modus opstart, wordt Administrator vanzelf bij het inlogscherm weergegeven, naast de gebruikelijke account.

Daar wil ik toch even op terugkomen. Wanneer je met XP-home 'normaal' opstart, kan je met 2x ctrl-alt-del inderdaad in het windows-inlogscherm komen. Je kan dan nog steeds niet inloggen als administrator. Wanneer je je naam en wachtwoord ingeeft, komt windows met een account beperking. De enige manier blijft dus inloggen via de veilige modus. Of is er hier iemand die hier een tweak voor heeft?
 
en in dat inlog scherm type je de naam administrator.
geen ww opgegeven tijdens de installatie dan dit vak leeg latenen op ok klikken.
het is een witte balk waar je de naam administrator moet invullen.
Ik heb ook xp home en daar werkt dit perfect.
 
Maar dus niet wanneer je een wachtwoord hebt opgegeven voor je administrator-account (wat overigens wel aan te bevelen is).
 
Ik heb net dus even een wachtwoord ingegeven en dan heb jij helemaal gelijk.
Dan kun je niet meer inloggen met administrator rechten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan