Administratie opslaan (software zoekt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
1.289
Ik ben de laatste tijd opzoek naar twee soorten programma's, misschien hebben jullie tips dan hoor ik ze graag.

1. Als eerste ben ik opzoek naar een bulk-emailer waarmee ik meer mensen in een keer kan mailen. Iemand enig idee wat een goed programma is?

2. Als tweede ben ik opzoek naar een programma waar ik klanten informatie in kan opslaan. Bijvoorbeeld naam, adres, email, opmerkingen ook facturen. Het is de bedoeling dat informatie dan ook weer simpel is terug te vinden. Iemand een suggestie?


Alvast bedankt.
 
Beide te vinden in Office. Ten eerste de emailer: met oulook kan je veel mensen tegelijk mailen en met bv acces of excel kan je vraag 2 benaderen.
 
Ik werk liever niet met de programma's van office andere mogelijkheden?
 
Zoals ik al zei je kan Adresbook van Windows gebruiken Start-->All Programs--> Accerories--> Adress Book. Je kan hier mensen opslaan etc. erg makkelijk.

OpenOffice gebruiken (Linux apllicatie) moet je even googlen. :)
 
JerX zei:
Zoals ik al zei je kan Adresbook van Windows gebruiken Start-->All Programs--> Accerories--> Adress Book. Je kan hier mensen opslaan etc. erg makkelijk.

OpenOffice gebruiken (Linux apllicatie) moet je even googlen. :)

Volgens mij kan ik daar geen facturen in opslaan wat eigenlijk wel het belangrijkste is.
 
damn dat is best lastig... waarom vind je microsoft office dan zo rot?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan