Administrator account gewist.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnsss

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
18
Ik heb per ongeluk mijn administrator account gewist!!
Weten jullie hier iets op, want nu kan ik geen software installeren, ik heb nl. alleen nog maar het gast account!!!



MVG, Martijn
 
Laatst bewerkt:
Martijn, is WindowsXP Pro of Home ginstalleerd ?
 
Ik heb per ongeluk mijn administrator account gewist!!MVG, Martijn

Naar mijn weten is de AdminAccount 'n "build-in" account die je niet kunt verwijderen.
Ga naar "uitvoeren" typ; control userpasswords2 druk enter en vertel ff wat je ziet.
Correct me if I'm wrong.
 
Laatst bewerkt:
Met Home:
Starten in Safe Mode, Administrator kiezen, Nieuw Account aanmaken.
Met Pro:
In Normal mode, als gebruiker afmelden, Ctrl+alt+del, gebruikersnaam Administrator intypen, inloggen, Nieuw Account aanmaken.
Succes, Ton
 
Vraagje hoe kan je accounts aanmaken in veilig modus?? En welke veilig modus moet je hebben??

En hoe gaat u naar veilig modus??

Martijn
 
Naar mijn weten is de AdminAccount 'n "build-in" account die je niet kunt verwijderen.
Ga naar "uitvoeren" typ; control userpasswords2 druk enter en vertel ff wat je ziet.
Correct me if I'm wrong.

Ik heb dit geprobeerd, maar dit werkte niet, er komt te staan "Windows kan het bestand userpasswords2 niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeel het daarna opnieuw. Klik als u naar een bestand wilt zoeken op de knop Start en daarna op Zoeken"

Dus daar schiet ik niet veel mee op :shocked:
 
Martijn. Dit zijn wel de basisvaardheden van Windows !
Geef eens een antwoord op de vraag "Welke Windows, Home of Pro"
 
Beginnend bij het Configuratiescherm.. weet je van daaruit hoe je een nieuw account kunt aanmaken ? Onderzoek dat eerst voordat ik je in de veilige modus laat opstarten. Geef maar een seintje als je dat bekeken hebt en weet hoe dat moet.
Succes, Ton
 
Ik weet hoe je een account kan aanmaken in het Configuratie systeem.
ik weet ook dat je veilig modus kan opstarten d.m.v. een "F" toets
MVG, Martijn
 
OK, dus opstarten in veilige modus. Bij het opstarten zul je naar aller waarschijnlijkheid de keuze op te starten als Administrator en Gast. Start op als Administrator en de rest weet je (nieuw account aanmaken bv Martijn met administartor rechten.
Laat even weten hoever je dan komt.
 
OK, dus opstarten in veilige modus. Bij het opstarten zul je naar aller waarschijnlijkheid de keuze op te starten als Administrator en Gast. Start op als Administrator en de rest weet je (nieuw account aanmaken bv Martijn met administartor rechten.
Laat even weten hoever je dan komt.


Maar hoe start je hem op in veilig modus?? Door op F2 te klikken
 
Ik kan alleen maar kiezen uit:
F2 Bios
F10 Menu
F12 Pxe

uit welke moet ik kiezen
Dit staat als je de computer opstart rechts onder.
 
Ik kan alleen maar kiezen uit:
F2 Bios
F10 Menu
F12 Pxe

uit welke moet ik kiezen
Dit staat als je de computer opstart rechts onder.

F8 moet je gebruiken NADAT deze info niet meer op het scherm zichtbaar zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan