administrator account opwaarderen naar computerbeheerder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Voor dit probleem heb ik een oplossing aangedragen gekregen die waarschijnlijk hier hoort. Kan iemand me helpen hiermee?

Het volgende bericht heb ik gekregen en dit zou de oplossing moeten zijn maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.
Wij willen u vragen de deinstallatie nogmaals uit te voeren wanneer u de administrator rechten op uw computer heeft. Normaal gesproken heeft uw account computerbeheerders rechten, maar als uw computer anders geïnstalleerd is kan het zijn dat u een beperkt account heeft.

U kunt dit oplossen door vanuit het administrator account uw account te laten opwaarderen naar computerbeheerder.

Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit moet doen?

De: "Administrator" heeft al alle rechten op een systeem, dus wat er dan nog aan op te waarderen valt, is mij onduidelijk :)

Je kunt het wellicht proberen door hem te instaleren als administrator.
deinstalleren, daarna op het install bestand staan, rechtermuis knop - uitvoeren als administrator.

Dit werd aangedragen omdat ik een programma niet kan downloaden of starten omdat ik dan de melding krijg dat ik mij eerst moet aanmelden als beheerder.

Je kunt het wellicht proberen door hem te instaleren als administrator.
deinstalleren, daarna op het install bestand staan, rechtermuis knop - uitvoeren als administrator.

Ja bedankt dat zal ik even proberen. Ik kom er zsm. op terug.

Het installeren is gelukt maar ik kan het programma niet starten.
Ik kan klikken op PC Studio wat ik wil, op het bureaublad en/of alle programma's maar het wil niet starten.
Het gekke is ik kan het op mijn oude laptop en pc met beide XP wel gewoon gebruiken.
Ik heb problemen gezocht en toen had ik dit.
Samsung.jpg

Laatst bewerkt:
En als u op PC Studio klikt, rechtermuisknop als als administrator uitvoeren..
Ik denk dat het niet werkt, maar het is te proberen..

Ik neem aan dat je gewoon 1 account op je computer hebt. En je de volledige systeembeheerder bent.
Andere programma´s installeren lukt zonder enig probleem?

Klopt allemaal.
Rechtsklikken en als administrator uitvoeren heb ik ook geprobeerd maar dat werkt ook niet en op de oude laptop en de pc is ook meer 1 beheerder.
Ik heb nog nooit iets anders uitgevoerd dan gewoon xp installeren op de oude laptop en de pc. Moet ook nooit een wachtwoord invoeren of wat dan ook.
Met andere programma's heb ik nog nooit problemen ondervonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan