Administrator account

Status
Niet open voor verdere reacties.

kingmb123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2014
Berichten
3
Ik ken mijn Administratie account niet meer, Ik heb er ook zelf geen wachtwoord op ingesteld omdat deze laptop niet van mij was.
Maar omdat ik de wachtwoord van mijn administratie account niet meer weet kan ik daardoor niks downloaden,
en zou heel graag Adobe Flash willen installeren om filmpjes te bekijken wat ik nu niet kan.

Ik loop nu al een jaar te worstelen met dit probleem
Ik heb geen speciale cd die mijn administratie account kan hacken
Ik heb een Windows 7 Home premium laptop

Ik heb ook geprobeerd mijn wachtwoord bij configuratiescherm te verwijderen alleen daarvoor had ik een Administratie wachtwoord nodig
om het dan ook te verwijderen, lukte dus ook niet.

Mijn vraag is:

Hoeveel zal het ongeveer kosten om het bij een ICT winkel te laten verwijderen? Zal dat dan heel duur zijn?
ik zelf geloof van niet omdat ik vaak hoor dat het eenvoudig is om het te laten verwijderen.

het beste natuurlijk is dat ik op jullie tips kan rekenen
(Let op: ik heb er weinig verstand van dus stap voor stap alsjeblieft)

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi en van harte welkom op Helpmij.nl :thumb: We kunnen je helaas niet helpen met het achterhalen van wachtwoorden.
Denk dat als je goed op Google zoekt je zelf kan zien hoe het moet en verder denk ik dat de kosten best mee zullen vallen. Is niet veel werk in principe.
 
Dus ik kan eigenlijk nooit meet iets downloaden op mijn laptop?
Ik heb al heel vaak gezocht maar nog steeds geen oplossing gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan wel maar wij kunnen je niet helpen met het achterhalen van wachtwoorden helaas.
 
Oooo jammer dacht dat het wel kon

Dat kan wel maar wij kunnen je niet helpen met het achterhalen van wachtwoorden helaas.

Kan je dat even nachecken hoeveel het ongeveer zal kosten?
Of als je het niet heb gevonden hoeveel jij denkt dat het zal kosten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar zou ik dat dan moeten checken ?
Waarom informeer je zelf niet even gewoon bij een reparatie winkel in jou buurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan