administrator logon probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoGia

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
11


Ik heb problemen met het aanmelden bij windows XP,
Ik heb ooit het wachtwoord voor de administrator gewijzigd, ik heb accounts aan gemaakt en verwijderd.
Als ik nu XP opstart dan zie ik het administrator aanmeldscherm op de achtergrond met ik naar ik aanneem een fout ingevuld wachtwoord in de vorm van bolletjes. ( ik kan niets in dat aanmeldscherm doen )
Op het scherm op de voorgrond staat dan :
" het systeem kan u niet aanmelden controleer of de naam en de domeinnaam juist zijn in gevuld en typ uw wachtwoord opniew in"
Dit scherm is slechts enkele seconden te zien , daarna sluit hij XP af en begint opnieuw met opstarten.
Ik heb dit op een andere pc gemaild. Als ik van iemand antwoord krijg zou ik daar heel blij mee zijn .

met groeten,

Jos
 
Bij aanmelden van windows XP
2x op CTRL+ALT+DEL drukken en daar je admin w8woord in doen wat doet ie dan??
Of heb je hem helemaal niet meer.
Die W8woorden zijn nl niet meer terug te halen.
 
aanmeld probleem XP

Paul,

Dat reageert hij niet op.

gr,

jos
 
Crash,

ook in de veilige modus gebeurd hetzelfde.

Ik zie dan het administrator aanmeldscherm op de achtergrond met ik naar ik aanneem een fout ingevuld wachtwoord in de vorm van bolletjes. ( ik kan niets in dat aanmeldscherm doen )
Op het scherm op de voorgrond staat dan :
" het systeem kan u niet aanmelden controleer of de naam en de domeinnaam juist zijn in gevuld en typ uw wachtwoord opniew in"
Dit scherm is slechts enkele seconden te zien , daarna sluit hij XP af en begint opnieuw met opstarten.

2 x crtr alt del , intoetsen help ook niets , hij sluit gewoon af en begint opnieuw.

m.gr,

Jos
 
probeer eens in veilige modus of van de herstelconsole de volgende opdracht in te geven.Steek eerst de XP CD-rom in.
TYP sfc /scannow
dit is een hulpprogramma dat al je systeembestanden nakijkt en herstelt, gezien de administrator een deel van windows is denk ik wel dat je na de scan terug de standaard admin account ter beschikking hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan