Administrator rechten bij een bios update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Sinds enige tijd heb ik problemen met onze HP notebook.
Zo uit het niets wilde onze notebook niet meer opstarten. Ledjes (power, volume e.d. gaan wel aan, maar na een paar seconden vallen deze uit en gaan dan weer aan. Heel af en toe kom ik wel in Windows, maar meestal blijft mijn scherm gewoon leeg.

Nu blijkt dit probleem bekend te zijn bij HP. Dit probleem kan (in veel gevallen) verholpen worden door een BIOS update.

Nu wil ik de BIOS updaten en heb het betreffende bestand gedownload.
Echter als ik deze wil starten, dan krijg ik een melding over administrator rechten. Dit terwijl ik alle rechten heb!

Ik heb de compatibiliteit optie op Windows xp (service pack 2) gezet, maar toch krijg ik nog steeds deze meldingen.
Iemand een idee hoe ik de bios update kan laten draaien?

Model: DV6132

Alvast bedankt

Rechstklikken op het BIOS-updateprogramma in Verkenner, en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren" zal (hopelijk) genoeg zijn om het succesvol te kunnen gebruiken.

Succes,

Tijs.

Als je die compatibiliteitsmodus er weer afhaalt, en dan uitvoert "Als Administrator" en het kan nóg niet, dan weet ik het niet.
Ik zou dan óf wachten totdat iemand nog tips heeft (vermeld in dat geval ook het volledige type pc dat je hebt!) óf HP bellen: link

Tijs.

Ik heb nogmaals op de hp site gezocht. Een andere download (zelfde Bios versie) bleek wel te werken.
Flashen is wel gelukt, maar probleem is niet verholpen.

Helaas dus. Mijn probleem heeft dus blijkbaar niets met de flash te maken.

Bedankt in ieder geval voor je hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan