Administrator wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

plugintools

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
655
Hallo,

Ik wil graag met de Herstel Console wat herstellen, maar daar wordt telkens gevraagd om het administrator wachtwoord. Maar dit weet ik dus niet. Ik heb een OEM versie van Windows XP Home (voorgeinstalleerd dus), en heb nooit een admin wachtwoord hoeven opgeven. Hoe kan ik dit achterhalen?

Jacco

De reden is trouwens dat ik Norton Internet Security er volledig uit wil slopen. Ik zat wat te klooien met het register en nu zijn er een paar NIS bestanden weg die wel nodig zijn. Nu werkt NIS dus niet meer, maar ik krijg het programma er ook niet af.
 
Als je nooit een wachtwoord hebt opgegeven, moet je hier gewoon door enteren.

Succes Oossie
 
Geplaatst door plugintools
Hallo,

Ik wil graag met de Herstel Console wat herstellen, maar daar wordt telkens gevraagd om het administrator wachtwoord. Maar dit weet ik dus niet. Ik heb een OEM versie van Windows XP Home (voorgeinstalleerd dus), en heb nooit een admin wachtwoord hoeven opgeven. Hoe kan ik dit achterhalen?

Jacco

De reden is trouwens dat ik Norton Internet Security er volledig uit wil slopen. Ik zat wat te klooien met het register en nu zijn er een paar NIS bestanden weg die wel nodig zijn. Nu werkt NIS dus niet meer, maar ik krijg het programma er ook niet af.

<a href="http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/e584eff20b611f7988256a9b007e63c1/23bda5412ae1a49688256abe00615e20?OpenDocument">How to uninstall Norton Internet Security or Personal Firewall using the Rnis.exe removal utility</a>

en idd door enteren, dus leeg laten voor admin password.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan