Administrator wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

soege

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
hey, ik wil graag liedjes in GH 3 zetten maar dat moet met songlist_editor en dat lukt me bijna, alleen hij kan het niet decoderen of zo, heb ik ook al op een anders site geplaats en ze zeiden je moet eens op administrator inloggen en nog eens proberen.

maar als ik rechtermuisknop klik op songlist_editor.exe en dan uitvoeren als: administrator, maar alleen tot zo ver kom ik, ik weet het wachtwoord niet van administrator en we zijn op een andere inlog naam ingelogt op windows xp zeg maar

Van wie is de computer waar je dit wilt doen.
van je vader......vraag dan even of hij jou wil aanmelden als beheerder van de computer.
Je zult nu waarschijnlijk een account hebben met beperkte rechten.

Van wie is de computer waar je dit wilt doen.
van je vader......vraag dan even of hij jou wil aanmelden als beheerder van de computer.
Je zult nu waarschijnlijk een account hebben met beperkte rechten.

nee maar ik bedoel we zijn op een ander inlog naam zeg maar ingelogt op windows, daar start hij vanzelf mee op, we krijgen eerst geen inlog schermpje om in te loggen, maar wij zijn aangemeld als gebruiker, maar als het goed is kun je zo het programma openen als administrator

gewoon rechtermuisknop en dan uitvoeren als, en dan administrator, maar ik weer het wachtwoord niet van die administrator en me vader ook niet, die heeft dat ooit eens veranderd maar hij weet zelf niet meer wat hij als wachtwoord had:S ik heb ook al een paar wachtwoorden geprobeerd te raden maar kwam er niet uit

ik heb alleen dat wachtwoord nodig van administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan