administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
ik wil gebruik maken van windows update. Maar als ik naar die site ga krijg ik de melding: u kunt alleen hiervan gebruik maken als administrator. hoe zie ik dat ik de administrator ben of hoe stel ik dat in? ik gebruik de pc alleen en heb win 98se opnieuw geinstalleerd. groetjes

senior

ps.

ik heb in de data base gezocht maar kon niets vinden

Misschien heb je een illegale versie van Win98? Het kan zijn dat hij hierop blijft steken.

Als je alleen op je pc werkt neem ik aan dat je helemaal niet in hoeft te loggen of iets dergelijks?

Kun je wel andere dingen downloaden?

ik kan normaal downloaden dus dat is niet het probleem. groetjes

senior

Als je een illegale versie hebt van Win98 dan kun je waarschijnlijk gewoon geen update downloaden.

Tenminste dit is met XP wel het geval. Hij checkt gewoon je serial en als dit de bekende fcw bla bla blijkt te zijn heb je pech. Geen servicepack 1. Daar kwam ook een oplossing voor: een andere serial waarmee het wel kan.

Maar goed, volgens mij tolereert Helpmij geen hulp/treads over illegale software. Ik weet alleen niet of ik hiermee over de schreef ga. Zo ja, mijn excuses.
Dit was alleen om senior te informeren over de mogelijke oorzaak.

sorry voor mijn erg late reaktie. het gaat inderdaad niet over illegale software. het artikel in het engels kan ik niet goed beoordelen, maar de vraag is niet beantwoord : hoe zie ik of ikde administrator ben? als iemand mij dat nog wil uitleggen graag..groetjes

senior

Open regedit.exe en verwijder van onderstaande sleutels alle onderliggende waardes, behalve de waarde(n) "Default".

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\WindowsUpdate\LocalURL

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\WindowsUpdate\RemoteURL

Herstart en ga naar windowsupdate.

Geplaatst door Faith

Maar goed, volgens mij tolereert Helpmij geen hulp/treads over illegale software. Ik weet alleen niet of ik hiermee over de schreef ga. Zo ja, mijn excuses.
Dit was alleen om senior te informeren over de mogelijke oorzaak.

http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

De register sleutels stonden niet vermeld. Ik werk met win 98se. Maar doordat ik intussen windows opnieuw had geinstalleerd werkt alles weer normaal. Desondanks toch bedankt voor je reakties. groetjes

senior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan