administrator!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gimli

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2001
'k Zit een beetje met een sneu euvel.

Pas m'n computer na laten kijken bij 't servicecentrum. Heb ik 'm weer thuis en om een of andere reden begint de printer te zeuren dat ie in een nieuw USB sleuf zit.
Ik wil m'n HP printer verwijderen met de uninstall in software, maar die blijft gewoon in software staan. Wilt niet verwijderd worden want is in gebruik.
Veilige modus opgestart, alles verwijderd, opnieuw opgestart. Wil printer installeren wat ook gebeurt. maar daarna kan 't programma de printer niet vinden.

Goed, eindelijk denk ik bij mezelf, laat ook maar dan maar geen printer tot ik me realiseer dat ik na de veilige modus mezelf plotseling aan moet gaan melden.
Dat doe ik dan ook een tijdje, maar realiseer me dan dat dat eerst niet was.

Dus ik in 't configuratie scherm naar gebruikers en klik : manier waarop gebruikers zich aanmelden, en klik : welkomstscherm gebruiken af.

Wat later zit ik tot m'n stomme verbazing met een computer die me naar een administrator stuurt om een een wachtwoord.
Aangezien ik de enige gebruiker ben heb ik dat waarschijnlijk niet ingevuld.
Maar nou kan ik m'n eigen computer niet meer in.

Ik heb winXp nou op een andere schijf gezet maar 't zit me niet lekker.
Is er niet een manier om gewoon naar dat welkomstscherm te gaan?

:confused:

Al kontakt opgenomen met het service centrum?

Tardis

Het komt er op neer dat ik indertijd winXp heb geïnstalleerd (jaartje of twee) zonder wachtwoord bij de administrator in te vullen, omdat ik toch de enige gebruiker ben.

Nu vraag ik me af.., bij afsluiten van windows worden twee opties gegeven, afmelden en afsluiten.
Wanneer je nou een keer afmelden aanklikt per vergissing, dan moet er toch een manier zijn om weer in 't systeem te komen?

Kan iemand me helpen met dit euvel?

:(

Als je geen wachtwoord opgegeven hebt, kun je ook gewoon afmelden doen. Met aanmelden geen wachtwoord invullen, maar wel de juiste account naam. Bijvoorbeeld "Administrator" en je meld je weer aan.

Bedankt.
Ik heb WindowsXp over de vorige versie heen gezet en nou doet ie 't weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan