Administratorrechten + Adobe Bridge + menu vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
352
Ik heb enkele vragen:

- In Windows 7 64 bit krijg ik soms de melding dat ik een willekeurge map/bestand niet kan verwijderen, omdat ik geen administrator ben.
Terwijl ik dat duidelijk wel ben, ik ben de enigste user op deze PC, en er staat duidelijk dat ik administrator ben. Meestal is het verholpen met gewoon te wachten of te rebooten.

- Ik wil Adobe Bridge verwijderen, maar ik vind nergens een unistaller, en ook Revo vindt niets. Hoe moet ik het dan weg doen?

- Hoe kan ik dit menutje aanpassen? Je krijgt het wnr je op eender welk bestand/map rechtermuisklikt.
Er staan daar veel programma's tussen die ik nooit gebruik, en ik wil die weg/vervangen.

- Verder zou ik graag een paswoord instellen voor 1 map, is dit mogelijk in Windows 7?

Mvg!
 

Bijlagen

  • menu.jpg
    menu.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 92
Laatst bewerkt:
Adobe bridge is geimplementeerd in adobe zelf. Ik begrijp alleen niet waarom je bridge wil verwijderen,
dat is echt een wereld programma. Enfin, wil je het verwijderen, dan zul je geheel Adobe Photoshop eerst moeten verwijderen,
bij een nieuwe installatie kun je op onderdelen kiezen wat je samen met Adobe 'mee' wil installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan