administratorrechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb voor het gebruik van een beheerprogramma administratorrechten nodig. Nou heb ik mijn naam bij het aanmaken van gebruikers alle rechten gegeven, maar toch blijft windows (XPpro) hierom vragen.
Natuurlijk kan ik ook steeds als administrator inloggen, maar dat is zo omslachtig. Hoe ken ik aan mijn naam/profiel deze rechten toe?

Deze computer rechtsklikken en kies beheren. Ga naar lokale gebruikers en groepen en kies gebruikers. Klik rechts op je naam en kies eigenschappen. Ga naar de tab lid van en kijk of daar administrators staat. Als je op geavanceerd klikt en op zoeken/toevoegen dan kun je dat veranderen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door r.vink
Deze computer rechtsklikken en kies beheren. Ga naar lokale gebruikers en groepen en kies gebruikers. Klik rechts op je naam en kies eigenschappen. Ga naar de tab lid van en kijk of daar administrators staat. Als je op geavanceerd klikt en op zoeken/toevoegen dan kun je dat veranderen.

Ik heb precies gedaan wat je hebt aangeraden. Toch werkt het niet, het progje blijft om administratorrechten vragen.....

Welk beheerprog is dat als ik vragen mag.
Als je het icoon rechtsklikt en kiest uitvoeren als, kun je het toch uitvoeren als administrator?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan