administratorwachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Ik heb een instelling veranderd maar nu heb ik een probleem, als ik een aanpassing wil doen vraagt hij: Geef een administratiepaswoord op....
Waar vind ik dat?
 
Goedemorgen kappel
coffeecup.gif


Ik weet zelf niet wat je echt met administratiepaswoord bedoel :(

Maar kijk even of je zoiets hier helpen kan ?? ==>> KLIK <<== Bij W10 kan zoiets ook ?? :(

Of zoiets ?? ==> KLIK

Of je toch zoiets proberen wil ? -->> KLIK1 & KLIK 2
 
Laatst bewerkt:
ik heb geen administrator-rechten meer (uitgeschakeld - stom) hoe zet ik dat weer terug.
 
:shocked: Och jej jej administrator rechten uitgeschakeld ??? :shocked: Ga maar voor GEEN GOUD zelf zomaar met rechten/machtigingen nu prutsen ! ! !

Maar ookey dan kijk even hieronder of je zoiets wat helpen kan, en als niet helpen kan dan moet je gewoon niets anders dan windows her-installeren ! ( en vergeet maar toch niet jouw bestanden Back-Uppen ! ) ...
Back-Uppen kan je makkelijk ( dat weet je toch ?? :( ) met Linux en Ubuntu Live-CD's ... !

Kijk even deze opgeloste soortgelijke zaak ..:thumb: ... ==>> KLIK HIER ! <<== Scrol naar beneden midden discussie bij gebruiker tdenissen en kijk bij zijn eigen post 34 ! !
 
Laatst bewerkt:
Zo juist contact gehad met de PC leverancier. Dit probleem los je op door een nieuw account aan te maken. Vandaar kan je weer in het menu komen met de opties instellen, Standaard of Administrator.
Ik ga vanmiddag daar heen en laat het door hun herstellen, volgens hem een fluitje van een cent.

(In het menu staat Standaard aanbevolen, mooi dat je dan veel niet meer kan zoals onder andere systeemherstel).
 
yep zo kan ook :D

MAAR let maar op, ... ook op die manier kan je heleboel kwijtraken :( je moet strakjes wel oude ONnodige en foutieve gebruiker en/of account en oude-account eigenschap-instellingen ook verwijderen !
Doe maar dat zeer voorzichtig en zonder haasten op eigen gemak, het is niet zomaar een geintje of kattenhoest nieuwe administrator machtigingen maken ...:(

Waarom probeer je niet gewoon die tip van mijn link :( ? lijkt me makkelijk te doen en hoef je PC toch niet her-installeren enz..
 
Laatst bewerkt:
De PC shop (VDB) stopte een cd-tje on de laptop, tik-tik-tik, 'alstublieft meneer u bent weer gemachtigd". Kosten? Service.

Dank voor de adviezen en een fijne jaarwisseling.
 
:D Dat is natuurlijk mooi gunstig en perfect gewoon .....:d:thumb: maar het is ook zeer mooi ( of beter ? :D ) als je zelf zoiets aanleert en zelf je zoiets oplossen kan ....
hoe dan ook probleem is toch opgelost ......:thumb:

36_16_10.gif
** jij ook een fijne jaarwisseling straks en let op daar met je vuurwerk :p ....
dunce.gif
 
De PC shop (VDB) stopte een cd-tje on de laptop, tik-tik-tik, 'alstublieft meneer u bent weer gemachtigd". Kosten? Service.
Ja, een kwestie van de goede cd'tjes hebben dus. :p
 
Sh*t ik had deze vraag al afgesloten maar ne, e, ik ben er nog niet. In het configuratiescherm zie ik nu staan Mijn naam, e-mailadres en Administrator. Maar nu komt het: MET WACHTWOORD BEVEILIGD. Ik heb het geprobeerd met het enige paswoord wat ik hier gebruik (die van mijn gmail). En nu? Weer naar de winkel... vind ik zo dom.
(toegevoegd, die werkte dus niet).
 
Moet nu weg, ik ga het vanavond proberen. Dank
 
:( Mocht die van andre tip niet kunnen helpen ~! ....:(

Jij zei dat PC bij service was ( ?? ) ..ooke nu evt. na daar behandeling zit je in die situatie zoals nu, en vermoed ik ook dat André tip zal moeten helpen maar,
als maar niets geholpen André tip heeft, volg maar gewoon mijn tip boven en als je precies stap-voor-stap die volgt zal moeten helpen anders als je niet wat goed gedaan hebt dan in handleiding heb je wat gemist ( ! ) ...
Derde optie is .... :( of PC opnieuw installeren en/ of opnieuw naar service toe ?? :(
 
Probeer het wachtwoord "Administrator" of probeer ook de entertoets.
 
Van alles geprobeerd en het is gelukt.
Hartelijk dank en een goed 216
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan