Adminstrator Account verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lord Butler

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Berichten
2
Hallo, allemaal.
Ik heb een groot probleem.
Ik heb een paar account's erbij gemaakt, op mijn computer, en toen heb ik hem afgesloten. Toen ik hem weer had opgestart, zag ik alleen de nieuwe account's, maar niet mijn oude account. En ik kan de systeemherstel niet vinden, omdat ik windows XP Pliek heb. Kan iemand mij helpen door te vertellen wat ik kan doen om mijn oude account terug te krijgen? Alvast heel erg bedankt,

Robert (Lord Butler)
 
Zonder de zeur te willen uithangen, XP Pliek is niet bepaald legaal dus problemen als deze kun je zien aankomen.

Verder heb ik half het internet afgezocht, maar ik héb het gevonden, NCS AccountView. Dé tool om accountmiserie op te lossen (of te creëren).

Je kunt hem hier downloaden (heb hem even online gezet). Ga eens kijken of je de Administrator account alsnog vindt en of je geen vinkje kunt weghalen bij "is disabled".
 
Druk in het inlogscherm tweemaal op CTRL+ALT+DEL en typ handmatig de inlogcodes van Administrator in.

Administrator dient niet gebruikt te worden in thuisomgevingen en wordt derhalve automatisch verborgen op het moment dat er andere accounts op het systeem zijn aangemaakt.

Wat Systeemherstel en Pliek met elkaar te maken hebben is mij niet duidelijk. Ik kan mij niet voorstellen dat Pliek een tegenstander is van deze tool, en als dat wel zo is vind ik het een domme beslissing. Sowieso ga ik mee met James wat betreft de (il)legaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan