adobe acrobat

Status
Niet open voor verdere reacties.

meelman

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.323
Als ik nu acrobat reader wil installeren zegt mijn pc: "Beschadigd kastbestand" (???) Ik denk dat dat komt omdat hij de vorige keer een beetje on-edel van de hd is afgegooid. Wat betekent die kastbestand-melding precies? Kan het zijn dat er nog iets in het register staat dat er niet (meer) in thuishoort??
 
Ik denk dat het *.CAB is, nietwaar ??
Deze omvat eigenlijk alle bestandsinformatie die de setup nodig heeft om het op jouw comp te installeren.
Maw, is die corrupt...dan kun je hem niet installeren.
 
Geplaatst door Kleinkramer
Zegt ie écht "kastbestand"? :rolleyes:

C 4 yourself.
Wat is btw 'package for the web'??
 

Bijlagen

  • kastbestand.jpg
    kastbestand.jpg
    29,8 KB · Weergaven: 32
Geplaatst door meelman



Wat is btw 'package for the web'??
Ik d8 dat dit een programma was, waarmee je zelf installs, en setups kon maken.
Maw, installatie programma's waarin dan weer een programma zit zoals Acrobat.
Maar het "kastbestand (naar mijn weten CAB)" is dus beschadigd, en kan niet worden geopend.
 
Het is vást een Kastbestand... :D

Het is dus vermoedelijk gewoon een corrupte download, zoals rene_overtoom al zei.

Het kan in ieder geval niets te maken hebben met de manier waarop je een vorige versie van Acrobat Reader verwijderd hebt.

Probeer het gewoon nog eens.
 
Geplaatst door Kleinkramer
Het is vást een Kastbestand... :D

Het is dus vermoedelijk gewoon een corrupte download, zoals rene_overtoom al zei.

Het kan in ieder geval niets te maken hebben met de manier waarop je een vorige versie van Acrobat Reader verwijderd hebt.

Probeer het gewoon nog eens.

hoe bedoel je nog eens? Ik heb het al een keer opnieuw geprobeerd te installeren om deze screenshot te maken. Deze acrobat zit bij Mcafee, de software van mijn printer en ik heb nog wat cd's waar ditzelfde file op staat. Ik zou hem op zich ff opnieuw kunnen downloaden, maar het is wel 12 mb ofzo en ik heb nogsteeds gewoon een inbelmodem. ben ik weer 3 kwartier bezig.
 
Sorry, geen andere aanbevelingen.

Alles wijst op een corrupt installatie-bestand, en aan je langzame internetverbinding kan ik helaas weinig doen.

Groetjes,
 
ik heb nu acrobat versie 3 geinstalleerd en nu werkt het. Tot op zekere hoogte. Sommige bestanden pikt ie niet omdat de versie te oud is. Maar ik kan nu in ieder geval de meeste PDF-jes lezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan