Adobe crasht na laadscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

denTony

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Hallo iedereen,

Mijn adobe cs5 (Design Premium pack) werkte perfect tot een 2-tal uur geleden. Ik moest een driver herinstalleren voor mijn wacom cintiq 21ux waarna ik mijn laptop moest heropstarten.
Dit deed ik en sindsdien krijg ik telkens na het laadscherm van een adobe programma in plaats van de interface, een foutmelding te zien. foutmelding.jpg

Ondertussen heb ik de driver er terug afgegooid en al 2 keer heel adobe cs5 gedeinstalleerd en terug geinstalleerd maar ik blijf dit probleem krijgen.
Omdat er misschien een file van de driver blijft steken wilde ik een systeemherstel gaan doen. Deze voert hij uit maar bij het terug opstarten krijg ik de melding dat hij het systeemherstel niet heeft kunnen voltooien omdat hij niet aan een bestand kon. Dan vraagt hij om malware en antivirus programma's uit te schakelen en/of een ander herstelpunt te proberen, beide gedaan maar niets helpt. Ik gebruik enkel een antivirus programma (Avira Antivir)

Het systeemherstel probleem leunt aan bij dit topic (wel al uit 2004) http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=462

Mijn pc staat niet vol met "brol" en is eigenlijk nog maar 2 weken geleden volledig terug gereset naar zijn fabrieksinstellingen. Ik heb hem in die 2 weken dan ook zo clean mogelijk gehouden maar botst toch op deze 2 problemen :/
Iemand die raadt weet wat ik kan doen om deze 2 problemen te verhelpen?

Alvast bedankt
Anthony

Ondertussen, na een schijfcontrole kunnen regelen dat mijn systeemherstel terug werkt, systeempunt uitgevoerd en gelukt maar adobe wil nog steeds niet meewerken :/ (dit topic staat nu wss ook niet meer op de juiste plaats, mijn excuses hiervoor)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan