Adobe: Creative Cloud (> Premiere Pro CS6)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ssavannah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2016
Voor mijn studie moet ik een documentaire monteren, en hiervoor heb ik diverse programma's gebruikt.
De filmpjes werken niet optimaal in de andere programma's en ik hoorde dat 'Premiere Pro' van Adobe daar een geschikt programma voor is.

Echter heb ik hiervoor eerst 'Creative Cloud' moeten downloaden om vervolgens 'Premiere' te downloaden.
Eenmaal gedownload, kan ik Premiere niet openen en zie ik enkel 'up-to-date' staan. :confused:

Als ik kijk bij programma's in mijn pc zelf, zie ik hem niet staan.
Alleen als ik naar 'Programma's verwijderen of wijzigen' ga, zie ik hem wel staan.
Ik vraag me af of iemand hier een verklaring voor heeft en hoe ik dan wel het programma kan openen?

Als niemand hier een antwoord op heeft, zou Sony Vegas een goeie tweede optie zijn?

Vreemd dat je Premiere Pro niet werkt. Waarom dat is zou ik ook 1,2,3 niet weten. Maak je wel gebruik van een legale versie?

Wat ik wel weet is dat ik persoonlijk Sony Vegas fijner vind werken dan Adobe ( Premiere pro / After effects ).
Ook qua verbruik van de computer is Sony Vegas lichter, hier kan je ook prima filmpjes mee editten.

Bedankt voor je reactie!

Adobe is 'm inderdaad niet geworden..
Ik heb Sony Vegas geprobeerd en is inderdaad een fijn programma om mee te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan