adobe creative suite CS3 werkt ineens totaal niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

flbos

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
Hallo,
Ik gebruik adobe creative suite CS3 design premium. Ik draai dit op windows vista ultimate. Twee weken lang heeft CS3 perfect gewerkt. Nu ineens werken alle CS3 programma's niet meer. Bij het opstarten van photoshop krijg ik de melding "photoshop werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht" (maar die wordt uiteraard niet gevonden). Dreamweaver start niet meer op, ook geen melding. Andere CS3 progs zelfde verhaal.

Ik heb al 2 keer geprobeerd om CS3 volledig te verwijderen (alle progs compleet met instellingen en voorkeuren), maar ik houd precies hetzelfde probleem na herinstallatie.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? En wat ik kan proberen om het weer in orde te krijgen?

Thanks!

echt niemand een idee? Ik ben er nog steeds geen stap verder mee namelijk..

Wie heeft hier de oplossing voor?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Kheb geprobeerd alle common files te verwijderen. Alleen dat van acrobat lukt niet. Dit heeft niet geholpen. Wat ik eerst niet had, maar nu wel. Als ik bijv. adobe photoshop cs3 wil installeren. Gaat hij intialiseren en daarna gebeurt er niets! En bij creative suite staat dat het installeren van alle componenten is mislukt. Ik heb het nu op een andere pc geinstalleerd en daar werkt het wel Totaal.

Wat moet ik doen!?

Een verschrikkelijke goedemiddag aan u beiden! :D

Zoals vele zware suites heeft Adobe voor zijn CS-suite een verwijdertool. Hopelijk brengt deze raad in tijden van zwaar onheil zoals nu.

Info vindt u hier.
De directe download vindt u op die pagina of hier.

Daarna kan ik misschien ook nog aanraden om een Registry Cleaner te laten draaien, zoals bijvoorbeeld CCleaner. Meer info daarover vindt u in dit pdf-bestand bij het onderdeel "Het register opruimen". Herstart vervolgens het systeem.

Heel erg bedankt James007, je oplossing werkte perfect. Even die verwijdertool draaien, herinstalleren en alles werkt weer zoals voorheen:D

Thanks!

Dat is fijn om te horen!

Zet je ook nog even de vraag op opgelost rechtsonder in beeld?

Nog een fijne en creatieve CS3-dag. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan