Adobe CS3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLboswachter

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
127
Hallo ik heb sins kort Adobe geinstalleerd bij installatie heb ik alleen voor Adobe CS3 Prof gekozen omdat dat het enige was wat ik nodig had. Nu is het klaar en wil ik het gebruiken maar elke keer als ik een .pdf wil openen krijg ik de foutmelding: You first have to open a other Adobe Suite program (such as Photoshop) before u can use Reader. Nu heb ik photoshop geopend en krijg nog steeds de foutmelding. Iemand hier ervaring mee? Nu heb ik op en Adobe site wel iets gevonden waarin ze zeggen dat ik de serial moet invullen (dit heb ik tevens nog niet hoeven doen met instalatie heb hem wel). Maar is er ergens een optie waar ik de serial opnieuw kan invullen? Ik kan wel gewoon updaten hij vraagt niet om een serial dus ik vind het een beetje raar.


Alvast bedankt,
 
Laatst bewerkt:
NLboswachter,

Om een .PDF te kunnen lezen heb je Adobe Acrobat Reader nodig.
Volgens mij heb je die wel of zie ik het verkeerd?

Ik heb er verder geen ervaring mee, dus zal je op een expert moeten wachten.
Suc6,
 
Het is in werk omgeving en met professional kna je ook PDF maken en combineren.(Adobe Acrobat Professional is een krachtig programma dat u toelaat op een betrouwbare manier PDF documenten van Adobe te creëren, combineren en beheren. Het doel van het programma is om de distributie, samenwerking en verzameling van veiligheidsgegevens te vergemakkelijken.)

Ik heb wel al wat op de adobe site gevonden: http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=kb400590&sliceId=1
maar daar zeggen ze dat de serial niet is ingevult maar ik neem aan dat adobe niet werkt voordat je serial heb ingevult dus mijn vraag is: ''is er een optie die het oude serial nummer deactiveert, zodat ik weer een nieuwe kan invullen''.


EDIT: Oplossing: Ik had CS3 geinstalleerd maar alleen CS3 adobe professional wat je dus moest doen is alles zodat ie de serial mee neemt omdat je bij professional geen serial invult dacht ie dat het dus een iligale versie was. Nadat ik photoshop had geinstalleerd en dus ook de serial had ingevult deed ie het perfect!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan