Adobe CS5 Product Key problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielkamp

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2012
Ik heb een gekochte versie van CS5. Ik heb ooit een trial gedraaid op mijn pc. Ik heb CS5 opnieuw geïnstalleerd om mijn serial number in te voeren. Bij de installatie waren er geen problemen, maar nu ik Photoshop op probeer te starten krijg ik de melding dat mijn trial verlopen is. Voer ik daar nu de code in, dan krijg ik te zien dat de code niet geldig is. Wat moet ik doen?

(Lijkt mij sterk, maar...) zat Photoshop wel in het pakket inbegrepen dat je hebt aangeschaft? Weet je zeker dat jouw versie van CS5 legaal is, heb je het bij Adobe aangeschaft of elders? Heb je geprobeerd om Adobe Creative Suite 5 opnieuw te downloaden? Dit moet kunnen aangezien je het programma gewoon hebt gekocht. Heb je wel de trial versie van het juiste pakket? Misschien heb je de trial van Adobe CS5 Master Collection en de serial van Adobe CS5 Design Premium?

Ik probeer maar even mee te denken...
Anders zou je misschien contact kunnen opnemen met de klantenservice?

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb het pakket gekocht bij Adobe en naar mijn weten is dat volledig legaal. vroeger werkte deze key wel. Misschien zijn er ergens in het systeem waarden achtergebleven waardoor het programma denkt dat er een trial is geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
Als je het legaal gekocht hebt bij Adobe zelf, wat ik dan van je aanneem, kan je beter contact opnemen met de klantenservice, daar staan netjes de nummers om je product te activeren:
TELEFONISCH CONTACT OPNEMEN MET KLANTENONDERSTEUNING

NEDERLAND

Voor activering belt u naar het nummer
0800 022 3206**

Voor technische problemen belt u naar het nummer
0202013331

Succes

Verder staat hier het nodige, incl. removal tools etc.

Tijs.

Als je probleem nog niet is opgelost:
Hier kun je Revo Uninstaller (trial) gratis downloaden. Hiermee kun je het programma en ook alle registervermeldingen verwijderen, zodat er ook niks meer in het register achterblijft.

Met vriendelijke groet,

Elmigo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan