Adobe CS6 Master Collection

• Onderwerp starter Onderwerp starter Oran
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Oran

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2013
Beste Hulpers,

Graag wil ik jullie vragen wat er aan de hand is met de installatie van Adobe CS6 Master Collection die ik probeer uit te voeren op mijn laptop W8.
Tijdens de installatie krijg ik deze melding.

Melding Adobe.png

DE VOLGENDE PROBLEMEN ZIJN AANGETROFFEN

INSTALLATIEPROGRAMMA KAN NIET INITIALISEREN. DOWNLOAD ADOBE SUPPORT ADVISOR OM HET PROBLEEM VAST TE STELLEN.[/B]

Graag wil weten wat ik moet doen om dit op te lossen, hierbij wil ik toevoegen dat ik Adobe Photoshop cs6 en Adobe premiere pro cs6 al eerder heb geïnstalleerd op de zelfde laptop. maar ik moest deze weer verwijderen en toen wilde ik Adobe CS6 Master Collection installeren toen kreeg ik deze melding.

Ik hor het graag,

Met vriendelijke groet,

Oran

Heb je adobe cs6 master collection gekocht?

Probeer anders eens die adobe support wat ook in de foutmelding staat.

na de aanschaf van het product heb ik het geïnstalleerd en weer verwijderd. na de verwijdering weer opnieuw proberen te installeren wat resulteert in een foutmelding.

ik begrijp niet wat de bedoeling is van dit melding/programma(adobe support advisor). ik heb het gevolgd maar komt niet met een oplossing.

Kijk eens hier.

Ik zou me kunnen voorstellen dat je de "Adobe CS Cleaner Tool for Windows" nodig hebt die daar wordt beschreven.

Tijs.

Nee, nog niet
ik wist het niet dat je ze kunt bellen eerlijk gezegd :confused:
ik ga het tel. num. uitzoeken

bedankt

Vergeet niet mijn tip in posting #5 eerst uit te proberen, voordat je gaat bellen.

Tijs.

Mensen, mensen...wat zijn jullie geweldig en vooral jij Tijs,:thumb:
het is de eerste keer voor mij hier en heb meteen leuk ervaring ermee
het is opgelost met adobe cs cleaner tool

petje af jongens

de groeten

Tot je dienst.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan