adobe encore loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
hoi,

ik heb een probleem. als ik op "build dvd" klik in adobe encore, zou het programma een venster moeten laten zien waar ik kan kiezen tussen naar dvd schrijven, in een map schrijven enz.
het venster komt er wel voor, maar dan komt er zo'n zandlopertje en loopt het hele programma vast. deinstalleren werkt niet :confused:

kan iemand mij helpen?

Geef eens wat meer info over je systeem, en dan met name de hardware-configuratie.
Heeft het eerder op deze pc wel gewerkt??

* Intel® Pentium® 4 1,5 GHz-processor 2.8 GHz
* Microsoft® Windows® XP Professional of Home Edition met Service Pack 2 XP + SP2
* 512 MB RAM (1 GB aanbevolen) 512 MB
* 1 GB vrije ruimte op de vaste schijf voor een standaardinstallatie (5 GB extra ruimte of de vaste schijf aanbevolen voor méér content; vaste schijf of disk-array van 10 GB aanbevolen voor langlopende werkzaamheden) 100 GB:p
* Dvd-rom-station vereist voor installatie Ja
* DVD+-R-brander vereist voor de aanmaak van dvd's JA
* Geluidskaart met DirectX-stuurprogramma's JA
* Display-adapter voor 1.280 x 1.024 32-bits kleurenvideo JA
* QuickTime 6.5 is vereist om QuickTime-bestanden te importeren JA
* Internet- en telefoonverbinding vereist om het product te activeren en voor toegang tot internetservices JA

dit zijn de systeemvereisten voor adobe encore, en dat heb ik allemaal wel..

hij doet het soms wel soms niet maar vaker niet als je snapt wat ik bedoel (1 op de 10 doet ie wel), en dat is erg iritant

Dat zijn inderdaad de systeemeisen, wat wat heb je nou zelf precies, wat dat is de hamvraag...

Pentium 4 CPU 2.80 GHz
Windows XP professional
512 Mb RAM
+/- 100 Gb vrije schijfruimte

nog meer ? :)

(ik had er namelijk achter de systeemeisen neergezet wat ik heb ;))

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan