adobe flash installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,

Op verschillende kaartjes-sites zegt ie: u hebt de laatste flash-player nodig om verder te kunnen.

Dit wil ik dan doen (bij 3 kaartjes-sites geprobeerd) en ik doorloop het hele installatieproces en alles wat er gebeurt: er wordt geen Adobe Flash Player geinstalleerd.

Hoe kan dit? en wat moet ik doen om dit wel te laten lukken?

windows vista.

hoe zie ik of ik 32 of 64 heb?

en waarom deed ie het altijd en nu ineens niet?

flash player heb ik er dus niet op staan, dus ik kan hem ook niet verwijderen ;)

Wat coenraad zegt daar zit wel wat in. Welke kaartjes gebruik je, scan je computer eens en alles wat er aan hangt, usb enz enz.

Heb ik gedaan, Coenraad, maar niks op gevonden. Alles gescand, alles okee.

Nee hoor, Internet Explorer 9.
Het is 32-bit Vista.

Ik heb al van verschillende sites geprobeerd AFP te downloaden.
Ik krijg iedere keer hetzelfde scherm te zien:
---------------
"installatie programma van AdobeFlashPlayer"
"Sluit de volgende toepassingen voor u verder gaat:

Internet Explorer"

Daaronder staat dan: Opnieuw proberen
---------------

Dat doe ik dan allemaal, sluit IE af en dan staat er:
Installatie is gelukt (site van AFP)

Maar dan doet ie het NOG niet!!!!!:evil::evil:

Firefox erop gezet.
Jammer, nog geen resultaat.

Kan nog steeds AFP niet downloaden, maar ondertussen kan ik met Firefox wèl mijn kaartjessites gebruiken!!! Pfoe, ook weer opgelost.

(Nu eerst maar eens dat Firefox eens goed verkennen! Hoe maak ik daar favorieten in aan en waar zet ik die?)

Wil je dit ook eens uitvoeren, want ik heb een vermoeden dat je Internet Explorer geïnfecteerd is .
Hijackthis downloaden en installeren:
Surf naar http://free.antivirus.com/hijackthis/ en download de installer (2.0.4) naar het bureaublad.
Na het downloaden klik op het icoontje van de installer (HiJackThis.msi) , waardoor hijackThis op de computer zal geinstalleerd worden.
Na installatie zal het icoontje van hijackThis op het bureaublad geplaatst worden.

Hoe een scan uitvoeren met HiJackThis:
Ben je gebruiker van Windows XP klik dan op het icoontje van HJT waardoor het programma zal gestart worden.
Klik onderaan op Main menu en haal het vinkje weg bij Do not show this window when I start HijackThis.
Vervolgens verschijnt het menu.
Klik vervolgens op Do a system scan and save a logfile
Als HJT klaar is met de scan zal automatisch kladblok geopend worden met de inhoud van het logje.
Sla het logje op als type alle bestanden.
Het logje zal hiermee bewaard worden op je computer.
Voeg het logje als bijlage in je bericht, of selecteer gans de inhoud van het logje, en kopieer en plak deze in je bericht.

Ben je gebruiker van Windows Vista of windows7 , dient hijackThis uitgevoerd worden als administrator. Ga hiervoor naar de map C:\Trend Micro\Hijackthis of naar de locatie op je computer waar je HijackThis geïnstalleerd hebt en klik daar rechts op hijackthis.exe en kies voor uitvoeren als administrator.

Ik ga het morgen doen, seniorke.
Bedankt alvast allemaal.

Met respect voor je kennis, maar niet met hoofdletters, dat is nogal opdringerig:o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan