Adobe Flash Player 10.2 probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
kan geen YouTube filmpjes afspelen!! (titel aangepast)

hallo!
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, dus plaats ik het maar hier.

Ik heb een probleempje met filmpjes draaien op YouTube.
Ik had een keer een update gedownload van Adobe Flash Player (10.2).

Na die tijd wou ik een keertje een youtube filmpje bekijken, dat lukte, maar ik kon geen fullscreen doen, dat zag er raar uit (allemaal streepjes). Maar weer naar een tijdje kon ik ook geen youtube filmpjes meer bekijkien op normaal beeld. Ik heb even een Print Screen gemaakt van hoe dat eruit ziet:

Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen!

Laatst bewerkt:
De nieuwste flashplayer geeft inderdaad problemen.. verwijderen en een oudere versie installeren.. natuurlijk niet meer updaten als hij er om vraagt.. google chrome doet automatisch updaten dus daar werkt t niet..

heb geprobeerd maar lukt niet.
Ik krijg een melding en daar staat in dat ik niet de nieuwste versie heb. Dan staat er: voor de nieuwste versie, ga naar het Download Center.

Wat moet ik nu doen?

EDIT: Ik denk trouwens dat het aan de player van youtube kan liggen, want op clipjes.nl doen de YouTube video's het wel, en dat is nog de oude player.

Laatst bewerkt:
Wat doet ie als je een andere browser gebruikt? welke browser heb je? Chrome doet automatisch updaten, andere browsers niet als ik t goed heb.

Laatst bewerkt:
ik heb 2 browsers: Internet Explorer 8 en Google Chrome, maar bij alle twee geeft hij hetzelfde weer al bij het plaatje.

ik wil eigenlijk wel snel een oplossing.
Je kent het wel. Ik kan niet zonder YouTube, en jullie denk ik ook niet.

Helaas zou ik het niet weten Robbert :s Als ik zelf wel eens van die rare problemen tegenkom dan gooi ik vaker alles van mijn pc en zet windows, msn, photoshop enz enz er weer nieuw op.. Vaak zijn de problemen dan vanzelf opgelost, gewoon omdat alles weer in de originele staat is en er geen (windows)onderdelen missen/beschadigd zijn... Aangezien ik dat regelmatig doe is het bij mij zo gebeurd, ik heb overal backups van en van alle programma's de .exe bestanden op een externe harde schijf dus het is een kwestie van aanklikken.. Als je erg veel op je pc hebt en de bestanden niet bij elkaar kan t een pokke werk zijn..

TIJDELIJKE oplossing:

Inmiddels duikt exact hetzelfde probleem ook bij andere mensen op.
Dit probleem is dus van deze tijd (februari/maart 2011).
Een gebruiker van Nucia.eu heeft een tijdelijke oplossing bedacht:
Door bij een werkend flash filmpje (dus eentje die embedded is in een andere site bijvoorbeeld) in de instellingen van flash de graphics acceleration uit te schakelen, werken nu al mijn flash filmpjes op youtube weer, maar het is niet echt handig.
Ik hoop dus dat er snel een oplossing voor dit probleem komt.

Gr. Robbert

Ook tijdelijk

Bij mij doet Youtube het ook niet meer.
Maar als ik de browsergeschiedenis verwijder kan ik èèn filmpje kijken.
Daarna weer zwart beeld.

ok, bedankt voor de tip, maar we moeten eigenlijk een oplossing hebben die voor altijd helpt, want het kan niet zo zijn dat de computer die filmpjes niet meer aankan, maar toch bedankt!

ronddraaier
Ook tijdelijk

Bij mij doet Youtube het ook niet meer.
Maar als ik de browsergeschiedenis verwijder kan ik èèn filmpje kijken.
Daarna weer zwart beeld.

Heb de hardware versnelling uitgezet en nu weer normaal Youtube.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan