Adobe Flash Player geinstalleerd maar werkt niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik werk onder XP en kan tegenwoordig bepaalde delen van websites niet zien, krijg melding Adobe Flashplayer te installeren en doe dit vervolgens. Krijg balk met Active ...besturing installeren en doe dit ook.
Dan zie ik dat het succesvol geinstalleerd is, maar ga ik naar de site dan krijg ik weer dat ik dit moet installeren?!

Ik kan het ook niet terugvinden via zoeken. Een nieuwe download geeft weer aan dat het geinstalleerd is.

WAT NU?

Ik werk onder XP en kan tegenwoordig bepaalde delen van websites niet zien, krijg melding Adobe Flashplayer te installeren en doe dit vervolgens. Krijg balk met Active ...besturing installeren en doe dit ook.
Dan zie ik dat het succesvol geinstalleerd is, maar ga ik naar de site dan krijg ik weer dat ik dit moet installeren?!

Ik kan het ook niet terugvinden via zoeken. Een nieuwe download geeft weer aan dat het geinstalleerd is.

WAT NU?

Simpel, gewoon de stand alone flash player installeren :)
kijk hier maar even : http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash :thumb:

geef ook even aan of het opgelost is of niet:cool:

Die pagina opent niet.

Andere link: op een bepaald moment staat er 'reset minimal' wat wordt daarmee bedoelt?

Weet al, is het programma wat genoemd werd, heb dit gedraaid maar dit werkt ook niet. Helaas.

das raar. Ik krijg gewoon een instal-schermpje waar ik op uitvoeren kan clicken.
Dus niet opslaan!!!!

Laatst bewerkt:
Helaas geen resultaat, andere software van Adobe kan wel worden geinstalleerd maar flash player niet.

Jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan