adobe flash player instal lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

genius1970

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
beste,

ik probeer de adobe flashplayer te installeren maar krijg de fout melding dat ik naar :
www.adobe/com/go/tn_19167 moet gaan. nu weet ik niet wat ik moet doen want ik heb net een andere pc en heb daar servicepack 3 geinstalleerd op XP met de oude sp2. heeft het daar wat mee te maken? en weet iemand hoe ik het wel geinstalleerd krijg?

mvg Hilco

Altijd even kijken of je het met handmatig downloaden en dan installeren het wél geïnstalleerd krijgt. link, directe download-link: hier
Overigens is het dan een goed idee om al je browsers (Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari, Chrome e.d.) dan voordat je effectief gaan installeren even geheel af te sluiten.

Tijs.

....

nee het lukt nog steeds niet. heb je advies opgevolgd maar steeds dezelfde foutmelding. weet het ff ook niet..
maar bedankt voor de moeite

btw heb wat onderaan je beriht stond niet begrepen maar dat ging volgens mij over iets anders. een automatische medeling

Dan heb ik zo snel geen idee waar om het lukt, en komen anderen hopelijk nog met tips.

Tijs.

dank je wel het is gelukt met de uninstallink en daarna de nieuwe link. bij deze bedankt allebeide.
was ff weg voor het werk dus vandaar deze late reaktie

@genius1970: Bedankt voor je terugmelding en mooi dat het allemaal gelukt is.

Graag je vraag nog even op opgelost zetten: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan