Adobe Flash player wil het niet doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Op de een of ander manier wil de Adobe flashplayer (9 - nieuwste, maar ook de oudere versie 8) het niet doen op mijn computer. Dit is lastig omdat veel programma's niet willen werken. Bestaat er een andere flashplayer die mij niet deze problemen geeft? Ik werk met de Maxthon-browser, maar ook Internet Explorer (7 - en ook de oudere versie 6) gaf het zelfde probleem. Ik krijg de mededeling (als ik een internet-site die flash nodig heeft, bezoek) dat ik een flashplayer nodig heb. Ik download dan gelijk de nieuwste flashplayer, zie dan ook die grijze flashplayer balk ronddraaien, maar kan toch geen flashplayer pagina's zien. Wie weet een oplossing? Dank!

Verwijder Tijdelijke internetbestanden, herstart je PC en probeer het nog eens.

zoek ff de uninstaller van de 2 flash players en installeer deze dan vervolgens opnieuw
dit heb ik hier al vaker gezegt en het heeft toen wel geholpen (dus nu hoop ik ook)

Ik heb de uninstaller en heb dit al vaker verwijderd, maar elke keer opnieuw dient dit probleem zich aan. Ik zoek een definitieve oplossing, eventueel d.m.v. een andere software! Is die er?

er is geen software dus al je nou gewoon de unistaller download en deze gebruikt (en dan alle versies die je hebt geinstalleerde eraf).
installeer dan alleen de laatste nieuwe versie

en er is geen andere software, alleen adobe levert flash players die je nodig hebt

Dankjewel! Met de fix en opnieuw installeren doet hij het (voorlopig?) weer! :thumb:

Wantrouwen was niet tegen jou gericht, maar tegen mijn computer :confused:

flash player problemen

ik heb flash player 9 maar sins kort is het geluid van alles wat met flash player te maken heeft heel stil
(bv msn games,videogoogle,filmpjes) en ik weet niet wat ik er aan kan doen ik heb hem al verschilende keren opnieuw geinstaleerd geupdate maar het geluid blijft heel stil :(

alles al gedaan wat hierboven staat?

en je kan voortaan wel gewoon een nieuw topic starten hoor....want deze was opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan