adobe flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

audirs4

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Berichten
17
Hoe kan ik bij Windows 7 adobe flas player installeren. Ik heb de 64/bits uitvoering en dan schijnt het nog niet te kunnen. Je moet hem dan op 32/bits downloaden of zoiets. Weet iemend hoe dit moet. Ik ben een leek dus aub niet al te moeilijk uitleggen svp.
Vast bedankt,
Martin
 
Dit gaat gewoon op de normale manier
http://get.adobe.com/flashplayer/

Ik heb dit gedaan, maar omdat ik op een 64bits laptop werk (dit kan het programma zien) zegt het programma dat downloaden niet kan en verwijst mij naar Microsoft Help & Support. Daar is echter niks over het probleem te vinden. Heb inmiddels ook op buitenlandse forum's gekeken maar niemand schijnt het te weten en velen hebben dit probleem.
HOOP TOCH NOG OP EEN OPLOSSING VIA EEN VAN JULLIE
Martin
 
De 64BIT zou niks uit mogen maken, gezien deze ook met 32BIT overweg kan. Ik heb zelf Windows 7 64BIT en heb flashplayer via de reguliere weg kunnen installeren. Heb je wel administrator rechten?

Wat is de exacte melding die je krijgt?
 
De 64BIT zou niks uit mogen maken, gezien deze ook met 32BIT overweg kan. Ik heb zelf Windows 7 64BIT en heb flashplayer via de reguliere weg kunnen installeren. Heb je wel administrator rechten?

Wat is de exacte melding die je krijgt?

Adobe flash player is not supported for playback in a 64bit browser. However you can run flashplayer in a32bit browser running on a 64bit operating system.
Dit is de melding die ik krijg.
Het in een officieel voorgeinstalleerde windows 7. Laptop (asus) is net 1 week oud.
Groet,
Martin
 
Je krijgt dit kennelijk te zien;
http://kb2.adobe.com/cps/000/6b3af6c9.html

Ik werk zelf niet met Internet Explorer, maar met Firefox. Mogelijk dat ik daardoor er geen last van heb. Ik kwam op de bovenstaande site, door even met Internet Explorer (64-bits) flashplayer te laten installeren. Je hebt echter ook een "gewone" 32bits Internet explorer in Windows 7.
 
Je krijgt dit kennelijk te zien;
http://kb2.adobe.com/cps/000/6b3af6c9.html

Ik werk zelf niet met Internet Explorer, maar met Firefox. Mogelijk dat ik daardoor er geen last van heb. Ik kwam op de bovenstaande site, door even met Internet Explorer (64-bits) flashplayer te laten installeren. Je hebt echter ook een "gewone" 32bits Internet explorer in Windows 7.

Klopt, via firefox schijn je geen problemen te hebben, las ik op buitenlandse site's.
Maar hoe kan ik die "gewone" 32bits versie activeren?
Ik heb er niet zoveel verstand van n.l.
Bij de nieuwe laptop zaten wel 2 schijfjes van windows. Een 64bits, en een 32bits uitvoering. Maar volgens mij was alleen de 64bits uitvoering geinstalleerd. Of kan je de 32bits uitvoering door een bepaalde handeling ook activeren? Of moet ik het schijfje eerst zelf installeren?
Alvast bedankt,
Martin
 
32bits software ondersteuning zit ingebouwd in de 64bits versie. Ga naar start > alle programma's, dan zie je boven twee Internet Explorer versies staan.

attachment.php
 

Bijlagen

  • Startmenu.jpg
    Startmenu.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 74
Ik heb alleen ïnternet explorer"staan en geen ïnternet explorer (64bits)
Maar wat moet ik doen met die "regel"?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas dan houd het voor mij even op, heb geen opties meer.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan