Adobe Flash Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

deenphj

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Berichten
23
Waarom krijg ik Flash Player niet werkend? Ik kan het downloaden, krijg te zien dat de installatie succesvol verlopen is, maar als ik het dan ergens nodig heb, bijv. om iets in te zien, dan krijg ik elke keer te zien, dat ik een nieuwe versie van Flash player moet downloaden, verder niets.
Wie kan me helpen?
 
Flas Player

32 bits, vinkje bij Google Chrome weggehaald. Krijg te zien installatie voltooid, dan ga ik naar regio, klik Nederland aan en zie vervolgens installatie mislukt.
 
32 bits, vinkje bij Google Chrome weggehaald. Krijg te zien installatie voltooid, dan ga ik naar regio, klik Nederland aan en zie vervolgens installatie mislukt.

Probeer eerst even alle Adobe-flashplayers er af te gooien. En dan een nieuwe install.
 
ook dat heb ik al gedaan. Alles er af, opnieuw. Hetzelfde resultaat.
 
Flash Player fout

Hallo ik heb ook een probleem met Flash Player, ikheb een Medion S9512, ik heb er Chrome op en met een regionale zender een uitzending wil zien, dan komt er waar de film moet beginnen een leeg blok met in de hoek de melding Get Adobe Flash Player, en als ik deze aandruk krijg ik dat ik hem moet Openen of verwijderen, ik heb hem al diversen keren opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes, wat moet in nu doen ?
johan1276
 
Graag even een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan, mee te liften in iemand zijn/haar topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan