adobe flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

VERNON01

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
58
Bij opstarten van internet krijg ik een popup met de mededeling dat de flashplayer verouderd zou zijn, deze heb ik toen ge-updated , maar de meldingen blijven komen.

Daarna hitman pro, malwarebytes anti malware en avg en hijackthis gedraaid, ook hitman pro, maar de popups blijven komen.
er werd 1 dingetje gevonden, maar dat was het blijkbaar ook niet

Die lijken overigens op Rich text enchanged popups, waar ik ook al eens een keer last van heb gehad, maar niet meer weet hoe ik daar vanaf gekomen ben, iemand een idee?
 
Hallo, probeer hier eens te lezen bij het kopje internet explorer. Ik neem aan dat je windows 7 hebt en geen mac of zo. Ik heb zelf deze de laatste nieuwe. Klikje En hier nog een handige hulp voor je. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik voornamelijk Google chrome, daar zit het ingebakken, Flash dan, heb een update gedaan maar blijft. Het zijn schermpjes van smart suggestor.
 
Als jij voornamelijk Chrome gebruikt als browser, dan hoef je Adobe Flash Player niet te installeren.
Verwijder Adobe Flash Player via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.

Om Smart Suggestor te verwijderen kun je deze verwijdergids gebruiken: http://malwaretips.com/blogs/remove-smart-suggestor/
Lees de aanwijzingen eerst een paar keer op je gemak door.
 
verwijderen gaat niet, daar ik naast chrome ook geregeld IE gebruik, tot nu toe is dat altijd goed gegaan. ga alles uit de link proberen, enkele had ik al gedaan. het prog zit zeker niet in mijn lijst te verwijderen in het configuratiescherm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan