Adobe Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Als ik op mijn laptop in de IE 64 bits mode b.v. de website van de Telegraaf open, krijg ik de vraag om de Adobe Flash Player te updaten.
Daar ga ik dan op in, maar de volgende keer is het weer precies hetzelfde; is daar iets aan te doen???

Als ik op mijn laptop in de IE 64 bits mode b.v. de website van de Telegraaf open, krijg ik de vraag om de Adobe Flash Player te updaten.
Daar ga ik dan op in, maar de volgende keer is het weer precies hetzelfde; is daar iets aan te doen???

Dit probleem heb ik ook!!!

Download van hier de laatste versie van Adobe Flash Player. Probeer anders je antivirussoftware tijdelijk uit te schakelen misschien dat dit de oorzaak is. Na installatie even opnieuw opstarten.

http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Deze stappen heb ik al tig keren gedaan, maar FlashPlayer wordt maar niet geïnstalleerd...

Eerst installeer ik Flash Player, dan start ik de pc opnieuw op. Maar dan is Flash Player niet geïnstalleerd.

Dit probleem heb ik ook!!!
Deze stappen heb ik al tig keren gedaan, maar FlashPlayer wordt maar niet geïnstalleerd...
Eerst installeer ik Flash Player, dan start ik de pc opnieuw op. Maar dan is Flash Player niet geïnstalleerd.
Net als nog steeds bij mij :(

Bij mij gebeurt hetzelfde. Ik bedoel steeds de vraag om de update te installeren.
Nu heb ik de geïnstalleerde flash player verwijderd en wil een nieuwe downloaden en installeren. Zogauw ik op "downloaden" klik krijg ik dit (zie bijgaande afb) te zien. Maar ik zie geen mogelijkheid om verder te gaan met installeren. Bovendien als ik "nederland" als regio kies komt er toch steeds "verenigde staten" te staan !?!

Sorry, kan afb niet meesturen. Die mogelijkheid staat er niet bij ???

vr.gr. Marij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan