Adobe Flash

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rutg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutg

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2013
Ik krijg telkens het irritante bericht: Adobe Flash Player Update Service 11.6 r602 werkt niet meer en is gesloten.
Dit bericht is erg irritant want het verschijnt ongeveer elke 10 minuten en het zet alles wat ik doe op de achtergrond. Ik heb al geprobeerd om Adobe Flash te updaten, maar op het internet kon ik ook niks vinden over dit probleem. Heeft iemand een antwoord? Dan zou ik dat graag ook horen. Alvast bedankt!

flash player zit al in chrome, dus verwijder chrome en herinstalleer, mss is er iets fout gegaan bij de automatische google-update.

heb chrome gister nog opnieuw geïnstalleerd en het is nog niet goed

verwijder anders via software flashplayer en herinstalleer dan de stand-alone

bedoel je flash verwijderen en opnieuw installeren, want dat heb ik ook al een paar keer gedaan

verwijder flashplayer eens met revo uninstaller pro, 30 dagen trial.
Deze kan je alle resterende sporen van FP laten opkuisen na verwijderen.
DOWNLOAD

Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe, maar het probleem is opgelost. Bedankt voor je hulp de jean!

Helaas is het probleem weer terug gekomen, vandaar dat ik het topic weer open. Dus als je enig idee hebt: ik heb je hulp nodig

verwijder flash player en herinstalleer, dan goed uitkijken tijdens de installatie bij de vraag of FP mag updaten, vink aan NOOIT UPDATEN, en klaar.

ow ik vink altijd aan wel updaten maar dat is inderdaad slim en denk dat het wel eens kan werken, ik ga het nu gelijk proberen! dankjewel voor de tip!

tot nu toe heb ik dat bericht niet gezien dus ik denk dat het is opgelost. Dankjewel de jean!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan