Adobe flashplayer updates installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulwesselius

Verenigingslid
Lid geworden
18 aug 2012
Ik gebruik Firefox. O.a. wanneer ik deze site probeer te gebruiken krijg ik de melding 'Firefox has prevented the outdated plugin "Adobe Flash" from running on www.helpmij.nl. Rechts kan ik kiezen 'Continue blocking' of 'Allow'. Ik druk op 'Allow'. Nu krijg ik een schermpje met 'Update now'. Dat doe ik, ik installeer de .exe file op mijn bureaublad en voer dat uit. Dat resulteert in een geheel leeg window, dat me niet verder helpt. Als ik dat window wegklik kom ik in Internet Explorer terecht, maar daar kom ik ook niet verder.

Hoe kan ik de nieuwste versie van Adobe flash weer installeren? (Is vroeger vaak wel gelukt.)

Paul Wesselius

Misschien een optie: Verwijder de flashplayer start de pc opnieuw en installer hem opnieuw van de site van adobe. Dit loste mijn probleem op.

Hallo Ad,

Ik heb je advies gevolgd, maar blijf een leeg scherm van 'Adobe download manager' krijgen.

Groeten, Paul

Probeer het volgende:
Ga naar deze website in Firefox
Vink evt. die McAfee Security Scan Plus aanbieding uit
Klik op Nu installeren

Je download dan flashplayerXX_ga_install.exe (XX is, gegeven de huidige versie van Flash Player: 18)
Sla 'm op en voer 'm na downloaden uit.
Volg de instructies.

Mocht je er helemaal niet uitkomen, dan kan ik evt. de plugin wel ergens uploaden,
maar dan moet je 'm nog wel 'installeren' (namelijk kopiëren in de plugins map van je Firefox installatie en Firefox herstarten).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Adobe flashplayer niet downloaden

Beste Tijs,

Ik ben nu de gehele ochtend bezig geweest. Malwarebytes en Windows Security Essentials tijdelijk uitgeschakeld. Niets wil werken. Jouw aanbeveling uitgevoerd, maar dat heb ik al tig keer gedaan, steeds met hetzelfde resultaat. Ik heb wat schermen gekopieerd en in een Word file gezet. Die probeer ik toe te voegen. Dat wil niet lukken omdat de file te groot is. Ik zet hem in Dropbox en geef een Dropbox linK:
https://www.dropbox.com/s/6kzwja2a66gv7he/probleem met installeren Adobe flashplayer.docx?dl=0

Essentie van het probleem is dat ik een volledig leeg scherm 'Adobe download manager' krijg en als ik dat wegklik krijg ik het scherm daaronder. Met dat Internet Explorer scherm kan ik ook niets doen dan wegklikken. Dan verdwijnt ook mijn installatie icoon.

Ik heb onderaan door mij recent toegevoegde programma's getoond. Een TomTom is er vooral bijgekomen. Zou die storen?

Groeten, Paul

Geen idee wat er mis loopt, maar ik heb even de Flash Player plugin voor je klaargezet
link

Moet je uitpakken en het uitgepakte NPSWF32_18_0_0_194.dll in de plugins map neerzetten van Firefox en kun je (na herstart Firefox) checken via intypen in adresbalk: about:plugins

Meldt zich daar als:
Shockwave Flash

Bestand: NPSWF32_18_0_0_194.dll
Pad: C:\XXXXXX\Data\plugins\NPSWF32_18_0_0_194.dll
Versie: 18.0.0.194
Status: Ingeschakeld
Shockwave Flash 18.0 r0

Tijs.

Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon vanaf de site downloaden: (verwijder eerst de oude)

https://get.adobe.com/nl/flashplayer/otherversions/

Geef daar je besturingssysteem aan, dan de versie waarmee je werkt en je krijgt de download. Dit is een .exe bestand en die kan je na het downloaden aanklikken en deze zal worden geinstalleerd.

Ik heb je advies gevolgd, maar blijf een leeg scherm van 'Adobe download manager' krijgen.
Okee, maar kan je uitleggen wat je hiermee bedoeld?

Ikzelf heb Linux maar kan hem downloaden. Dus je zou iemand kunnen vragen of die het voor je kan downloaden.

Plugin insatlleren in Firefox

Beste Tijs,

Als ik de .dll file wil installeren als Plugin antwoordt Firefox: 'This add-on could not be installed because it appears to be corrupt.'

Zou het kunnen liggen aan de set van Adobe files, die ik in bezit heb? Ik was me er niet zo van bewust, maar ik kan al sinds langere tijd geen Adobe updates downloaden. Ik bezit: Adobe Acrobat XPro, Adobe AIR, Adobe Photoshop Elements 9, Adobe Premiere Elements 9 en Adobe Premiere Elements Content.

Als ik Firefox vraag om add-ons te updaten meldt hij dat mijn Adobe Reader plugin verouderd is. Ik heb 10.1.14.11. Als ik dan vraag om te updaten krijg ik exact hetzelfde probleem als met Flashplayer: een leeg scherm dat niets doet.

Groeten, Paul

maar ik kan al sinds langere tijd geen Adobe updates downloaden. Ik bezit: Adobe Acrobat XPro, Adobe AIR, Adobe Photoshop Elements 9, Adobe Premiere Elements 9 en Adobe Premiere Elements Content.
Aha, dan is de vraag:

zijn dit legale of illegale versies?

Beste Tijs,

Als ik de .dll file wil installeren als Plugin antwoordt Firefox: 'This add-on could not be installed because it appears to be corrupt.'
Je moet 'm niet installeren, gewoon in de plugins map zetten. Bij mij is dat de map C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugins
Moet je uitpakken en het uitgepakte NPSWF32_18_0_0_194.dll in de plugins map neerzetten van Firefox

Tenzij je wat anders bedoelde??

Tijs.

Hallo Tijs,

Dat is me nu gelukt. Hij meldt zich niet als Shockwave Flash, maar ik zie een indrukwekkende lijst van Adobe programma's, die nu als plugin beschikbaar zijn. Youtube filmpjes spelen goed af.

Blijft mijn vraag waarom ik steeds het volledig lege scherm 'Adobe download manager' krijg als ik Adobe programma's probeer te updaten.

Groeten, Paul

Kijk eens in die lijst of je ergens tegenkomt (je kunt gewoon Ctrl-F doen in about:plugins en ernaar zoeken): 18.0.0.194

Waarom dat scherm leeg is kan ik van hieruit niet beoordelen. Zal wel aan Noscript, Ghoster, AdBlockPlus etc. plugins te danken zijn als je die gebruikt... :rolleyes:

Tijs.

Probleem opgelost via Student aan huis

Internet Explorer werd door Adobe Update Manager gebruikt, zonder dat ik daar erg in had. Ik gebruik uitsluitend Firefox. 'Iets' stond verkeerd in Internet Explorer zodat ik een leeg Adobe update scherm zag. Na dat 'iets' goed gezet te hebben wilde de update goed lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan