WLM Opslagmappen in Gmail importeren

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W11 Pro 25H2
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Dat is wat ik wil. De contacten uit WLM staan nu in Google Contacten en in combinatie met Gmail is daar goed mee te werken. Echter in de Folder Opslagmappen heb ik mogelijk wel drieduizend e-mails in een uitgebreide structuur van folders en subfolders.

Wie weet er freeware om die opslagmappen te importeren en weet wat de resultaten zijn in Gmail.
Ik kan wel uitgebreide teksten Advik (25 free) en Cigati vinden maar geen screenshots van het resultaat. Stel dat je een puinhoop krijgt en geen structuur dan ben je verder van huis.

Twee mogelijkheden:

1. Voeg het Gmail account toe aan WLM en versleep de mappen van het oude account naar Gmail account.

2. Mailstore home. (https://www.mailstore.com/en/products/mailstore-home/) Maak een backup van je mail account en restore het in gmail. Het maken van een backup van je mail is iets wat je eigenlijk regelmatig moet doen.
Let even op, mailstore doet een restore in een eigen map binnen gmail (en alle andere clients), maar behoudt wel de mappenstructuur. Daarna moet je de mail nog wel even op de juiste plaats zetten.

Terug
Bovenaan Onderaan