Adobe Photoshop 7 opent plotseling niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polderlander

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Ik maak gebruik van het programma Adobe Photoshop 7 en dat heeft altijd prima gewerkt tot gisteravond toen het programma na aanklikken wel reageerde, maar zich opeens niet meer opent op m'n scherm.
Wat zou dat kunnen zijn?

Nee, geeft ook geen error.. als ik Photoshop aanklik, dan reageert het programma wel, alleen opent het programma zich niet in m'n scherm.

Ik kom er niet direct achter waar dat nou ineens aan ligt...

Heb je het al rechtstreeks in de programma-map geprobeerd? Als dat wel lukt maak je gewoon een nieuwe snelkoppeling.

Adobe ImageReady 7 opent wel, maar Photoshop 7 niet, heel vreemd.. heb alles paar keer opnieuw geinstalleerd, maar probleem is niet opgelost.. heb geen idee waar het aan ligt.

Maar heb je het nu rechtstreeks in de map program files geprobeerd?

Geplaatst door Elisa
Maar heb je het nu rechtstreeks in de map program files geprobeerd?

Heb ik gedaan, maar zelfde probleem.

Wellicht dat een (dll-??)bestandje dat noodzakelijk is voor het openen van het programma in het venster door tijdelijke virus onklaar is graakt?
Ik suggereer maar wat, ik heb hiervan verder geen verstand.
Anders zal ik denk ik Adobe maar eens aanschrijven...

Maar je hebt Photshop al opnieuw geinstalleerd.
Je hebt het niet met alle programma's (dus geen Windows gebeuren)

RECHTSKlik eens op een foto in je fotomap.
Kies voor 'openen met'.
(neem ook in je op waar het nu op staat)
Zoek nu Adobe op.
Bevestig.

Klik nu eens gewoon op een foto en zie of je nu wel Adobe krijgt. Het zal wel weer hetzelfde zijn maar is te proberen. Indien het niet zo is moet je niet vergeten de zaak weer terug te draaien naar het programma waarme je altijd opende.
Ik ga nu tuinieren. Tot vanavond

Bij het (opnieuw) installeren kom ik error-nummers 105 en 115 tegen.. weet niet of iemand dit iets zegt.

Laatst bewerkt:
Berichtje op mn scherm tijdens installeren.. ene keer wel andere keer niet., beetje vaag allemaal.
Net zoals een ander berichtje over scratch of zoiets dat windows en adobe op zelfde volume of zoiets staan waardoor mogelijk verminderde weergave.

Overigens vormt het geen groot acuut probleem, ik kan mn documenten ook bewerken via ImageReady die opent wel gewoon.

Ik zal binnenkort Adobe wel eens aanschrijven.
Bedankt voor je interesse en hulp voor zover.

Dat scratch ken ik wel. Dan kan ik niet meer met foto's schuiven alsof het klembord vol zit. (Adobe Photo de Luxe)
Heb je nog wel de map KPCMS op de schijf staan? Adobe gooit die n.l. altijd heel slordig onder de C:\

Heb je misschien niet genoeg ruimte op de C:\ ?
Pinnacle kun je n.l. beter laten werken op een andere partitie. Niet naast Windows.

Dat gaat me al wat ver, Elisa... maar verder laat ik dit probleem(pje) maar even rusten.
Als ik meer weet, dan kom ik er nog wel op terug.

Groetjes,
Polderlander

Mijn probleem is opgelost, maar niet op deze wijze.
Heb heel Photoshop 7 verwijderd en via een collega photoshop 8 cs kunnen installeren.
Denk nu zelf achteraf dat photoshop 7 bij mij toch een soort trial version was en dat programma daarom niet meer opende.

Vriendelijke groet,
Polderlander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan