Adobe Photoshop 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Als ik de clone-optie gebruik dan verschijnt er bij het clonen steeds de cursor die in de vorm van een circel aangeeft hoe groot de brush is. Erg handig! Om de een of andere reden ben ik deze cirdel kwijtgeraakt en krijg ik nu alleen een kruisje te zien en kan ik dus niet meer zien hoe groot het gebied is dat wort gecloned. Kan iemand mij helpen om deze cirsel weer in beeld te krijgen!

Is het een echt kruisje of zijn het 5 stipjes die er uit zien als een kruis? Als dat laatste het geval is heb je waarschijnlijk een heel kleine brush geselcteerd. probeer eens een grotere brush te selecteren. Komt er dan wel een circel?

Reactie op antwoord

Het is inderdaad en puntje in het midden met daar omheen streepjes die tezamen een kruisje vormen. Het maakt overigens niet uit hoe de grootte van de brush is ingesteld. Ik weet overigens wel dat het een reguliere optie om de circel in beeld te brengen op of niet maar ik kan in de handleiding nergens vinden hoe je met deze optie kunt omgaan

Voor zover ik kan zien is er geen mogelijkheid om de brush in te stellen van "kruisje" naar cirkel. Bij mij is het zo dat de brush een cirkel wordt als ik een grotere selecteer. Wellicht dat een expert meer weet....?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan