Adobe Photoshop CS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric Braet

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2002
Ik heb door mijn stomme fout een aantal bestanden gewist van mijn Photoshop CS2, dus nam ik de installatie cd uit de kast en dacht opnieuw installerenen klaar is Kees.
Maar bij de installatie krijg ik steeds de melding dat Photoshop CS2 reeds op mijn pc is geinstalleerd.
Heb dan via verwijderen van softwaren het volledig verwijderd, maar nog steeds krijg ik de melding dat het reeds op mijn pc staat.
Via zoeken heb ik alles wat iets of wat met Adobe Photoshop CS2 te maken heeft verwijderd maar nog steeds krijg ik de melding. Zou ik dan verplicht zijn om volledig de schijf te formateren om het programma terug op de pc te krijgen of zijn er betere middelen om dit te doen? hopelijk wel.

Groetjes
Eric

volg de volgende stappen precies uit:

• Ga naar: Start
  • Kies: Help en Ondersteuning
  • Klik op: Wijzigingen ongedaan maken met behulp van Systeem herstel
  • Kies een datum waarvan je zeker weet dat het programma nog goed werkte
  • Klik op OK
  • Nu start de pc opnieuw op en zet je pc terug naar de datum die je ingegeven hebt. (sla alle bestanden die je na die datum hebt aangemaakt, DIE JE GRAAG WILT HOUDEN even op een extern geheugen)

werkt dit niet? post dan even een nieuw bericht.

Laatst bewerkt:

Bedankt reeds voor de tip, maar het probleem is dat de pc is uitgeschakeld is geweest en ik nooit via systeemherstel, het programma heb hersteld.
Nu weet ik dat dit de simpelste manier is om een defect programma te herstellen maar ik heb van alles gedaan en waarschijnlijk te veel gewist om nog via het systeem herstel te kunnen doen.
En vermits ik toch de originele cd heb dacht ik dat dit geen probleem zou zijn.
Maar waar zit eventueel nog de rest van het programma verborgen?

Groetjes

Eric

bestaat deze map nog?
c:/Program Files/Adobe

en kun je even een screenshot hiervan maken??

Adobe Fotoshop CS2

bestaat deze map nog?
c:/Program Files/Adobe

en kun je even een screenshot hiervan maken??

Beste,
in C:/Program Files staat niets meer van Adobe, ik heb ik al volledig weggedaan
zie venster 1bureaublad 1.JPG
En dit is de melding die ik steeds krijg
zie venster 2[bureaublad 2.JPG

Hopelijk kan je mij daarmee verder helpen

Groetjes
Eric

weet je hoe je een systeem herstel uit voert?

Adobe Fotoshop CS2

weet je hoe je een systeem herstel uit voert?

Ja ik weet hoe je een systeem herstel moet doen maar dan mag niet alles gewist zijn en zeker de vuilbak ook niet leeg zijn en dat hen ik allemaal dus leeggemaakt omnergens een spoor terug te vinden van Adobe.

MVG
Eric

Ik waag het te betwijfelen of jouw begrip van een Systeemherstel wel correct is.
Heb je wel geprobeerd om een herstelpunt proberen terug te plaatsen van een datum toen je nog geen bestanden opgeruimd had?

Adobe fotoshop CS2

Ik waag het te betwijfelen of jouw begrip van een Systeemherstel wel correct is.
Heb je wel geprobeerd om een herstelpunt proberen terug te plaatsen van een datum toen je nog geen bestanden opgeruimd had?

Dat is het juist ik heb geen herstel punt van pakweg twee maanden geleden en er zat onderwijl ook een update van service pack 3 tussen.
Ik weet het had ik direct een systeem herstel gedaan na het wissen van de bestanden, dan had dit waarschijnlijk geen probleem geweest. Maar daarvoor is het nu te laat, jammer maar helaas.

Groetjes

Eric

Dan kan je misschien het best met CCleaner de resten van de oude CS2 installatie uit je register verwijderen.
Daarna zou de nieuwe installatie geen probleem mogen zijn.

als je de pc opstart maakt windows automatische een hertstel punt aan,
hieraan kun je ook precies zien welke dagen je pc aan heeft gestaan

ik leg hier duidelijk uit wat een systeem herstel inhoud...

Zodra je een programma hebt dat niet meer goed functioneert, of je pc besmet is geraakt sinds een bepaalde datum, dan kun je de pc terug zetten naar een dag voor die datum, of naar de datum van de eerste dag dat je je pc aan hebt gezet.. Dit houd in
dat je gehele pc word veranderd en word aangepast naar die datum

stel het is nu 15 December
en op 10 December heb je een programma perongelijk half verwijderd (of je pc is besmet geraak met een virus).
dan kun je je pc terug zetten naar de datum van 9 December dus dit houd in dat alles dat je na 9 december hebt gedaan ongedaan word gemaakt...
dus heb jij een spel geinstaleer op een datum NA 9 december dan is deze verwijderd na een systeem herstel....
uiteraard kun je de datum voor systeem herstel handmatig selecteren...

ik hoop hiermee een heleboel duidelijk gemaakt te hebben...

voor meer info, plaats hier een reactie

Mod-edit: Vragen behandelen we via het forum, via MSN heeft een andere gebruiker er niets aan

Laatst bewerkt door een moderator:
Phtoshop CS2

Ik weet wel hoe een herstelpunt wordt gemaakt en hoe je het systeem kunt herstellen, maar dat gaat niet meer op als je drie maanden geleden die bestanden heb gewist en er een service pack drie is overeen gezet. Met het gevolg dat je maar een paar weken terug kunt gaan in de kalender maar niet meer tot voor de datum dat de bestanden zijn gewist.
Ik heb dit probleem van de gewiste bestanden van in het voorjaar en heb nu terug die CS nodig. Maar waarom blijft het programma steeds herhalen dat die cs er nog op staat. Er is van alles gedaan CC cleaner, zoeken naar alles wat ook maar iets met Photoshop te maken heeft, maar niets helpt.
Het zal waarschijnlijk dus toch een format C worden.
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, jammer maar helaas;

Aan allen nog Prettige feestdagen en een gezond 2009

Eric
als je de pc opstart maakt windows automatische een hertstel punt aan,
hieraan kun je ook precies zien welke dagen je pc aan heeft gestaan

ik leg hier duidelijk uit wat een systeem herstel inhoud...

Zodra je een programma hebt dat niet meer goed functioneert, of je pc besmet is geraakt sinds een bepaalde datum, dan kun je de pc terug zetten naar een dag voor die datum, of naar de datum van de eerste dag dat je je pc aan hebt gezet.. Dit houd in
dat je gehele pc word veranderd en word aangepast naar die datum

stel het is nu 15 December
en op 10 December heb je een programma perongelijk half verwijderd (of je pc is besmet geraak met een virus).
dan kun je je pc terug zetten naar de datum van 9 December dus dit houd in dat alles dat je na 9 december hebt gedaan ongedaan word gemaakt...
dus heb jij een spel geinstaleer op een datum NA 9 december dan is deze verwijderd na een systeem herstel....
uiteraard kun je de datum voor systeem herstel handmatig selecteren...

ik hoop hiermee een heleboel duidelijk gemaakt te hebben...

voor meer info, plaats hier een reactie

Mod-edit: Vragen behandelen we via het forum, via MSN heeft een andere gebruiker er niets aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan