Adobe Photoshop CS5 of Adobe Photoshop CS5 extend version??

Status
Niet open voor verdere reacties.

4materasu

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2010
Berichten
95
Hoi,

Ik heb van een vriend Adobe Photoshop CS5 Extended version gekregen en ik zit met een vraag.

Ik ken de versies CS2 en CS3 wel maar niet CS4 en CS5. En nu heb ik CS5 extended version. Ik wil weten wat het verschill is tussen de normale cs5 en de extended. Heeft de extended de zelfde dingen als cs5 maar wat meer or is het een andere versie??
Met dingen bedoel ik effecten en de user interface etc.

Ook heb ik het probleem dat de software zo staat in mijn start menu: Adobe Photoshop cs5 en Adobe Photoshop cs5 (64-bit).
Als ik programe files check dan zie ik Adobe Photoshop cs5 in "programe files 86x" en Adobe Photoshop cs5 (64-bit) in "programe files" staan. Waarom staat het zo? want de 64-bit wil maar niet opstarten.

Waardoor komt dit? want ik heb een windows 7 en die is toch altijd 64-bit?? is de software in 2 gedeeld? :confused:

Ik begrijp dit niet helemaal dus als iemand dit duidelijk kan maken dan zou dat super zijn.

Alvast heel erg bedankt!
 
Kijk eens naar dit schema dan zie je wat het verschil is tussen de Extended en de normale versie van Adobe Photoshop CS5.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    54,4 KB · Weergaven: 86
Kijk eens naar dit schema dan zie je wat het verschil is tussen de Extended en de normale versie van Adobe Photoshop CS5.

aah maaannn, Ik wilde het juist voor de ontwerp van website enzo gebruiken.
mja ik zoek wel welke ik dan moet gebruiken.

Weet je toevallig een website met gebruikers of profs die Pshop binnenste buiten kennen zeg maar :p zodat ik met al mn vragen daar terecht kan?

Tnx!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan