Adobe Reader 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
260
Hallo
ik was op een site,voor de mondharmonica.
en daar kan je tablatuur printen. maar dat start op met Adobe Reader 6.0 maar er komt niks dan alleen maar een rood kruisje wat moet nu doen:(
 
Heb je acrobat 6 wel geinstalleerd?

Heb je wellicht ook de link waar de pdf staat?
 
Deinstalleer acrobat 6 eens en installeer het opnieuw.

Ik gebruik ook acrobat 6 en verder geen problemen met het openen van de link
 
waar kan je Adobe Reader 6.0 downloaden kan jullie me even een link geven waar ik het kan downloaden :p dan heb ik meteen een goeien versie downloaden ;)
 
Mario,

Ik heb bij Nolleke Acrobat Reader 6.0 verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd maar wanneer je een pdf bestand wilt openen komt er inderdaad niets, alleen maar dat ene rode kruisje.

Via omwegen, eerst het pdf bestandje opslaan en dan via acrobat openen lukt wel, maar dat is te omslachtig.

Het moet toch op de " gewone manier " lukken, dacht ik zo. Of zou het aan versie 6.0 kunnen liggen?

Ikzelf heb 5.0 etc, en ik kan het pdf bestand wel op de gwone manier openen.

Weet er misschien iemand een oplossing, instellingen of zo?
 
ik denk wat gevonden te hebben en het onderstaande zal ik vandaag proberen uit te werken bij reijers.( woont hier in het dorp)

bron: http://www.ecotouristservices.nl/wat is een pdf-file.htm

Ik krijg slechts een wit scherm, en nu?

Dit probleem is bekend van Microsoft Internet Explorer, en heeft te maken met de beveiliging-instellingen. Wanneer deze op maximaal staan wordt de Acrobat Reader ActiveX component niet gestart.
Hiervoor bestaan drie oplossingen:

Het aanpassen van de beveiliging-instellingen van Maximaal naar Medium
U kan dat doen via (View of Tools)/Internet_Options/(Tab)Security/(Zone)Internet_Zone/Medium(more_secure) of (Beeld of Extra)/Internet_Opties/(Tab)Beveiliging/(Zone)Internet_Zone/Medium(veiliger)


en uit bron: http://www.bever.nl/index.asp

Een wit scherm?
PDF-bestanden bekijken doe je met het programma Adobe Acrobat Reader. Soms doen zich daar problemen bij voor, de inhoud van de PDF-bestanden wordt niet zichtbaar. Dit is een voor Acrobat Reader bekend probleem, er zijn verschillende oorzaken en oplossingen voor.

Beveiligingsinstelling in de browser
In de browser (Internet Explorer) kun je de beveilingsinstellingen configureren, de Active X-instellingen moeten zijn aangevinkt. Dit geldt voor IE 4.x, IE 5.x en waarschijnlijk voor IE 6.x.

Versies niet compatibel
De gebruikte versies van Adobe Acrobat Reader en Internet Explorer zijn niet compatibel met elkaar. Internet Explorer geeft dan slechts een witte pagina. Een oplossing hiervoor is in dat geval om te upgraden naar Internet Explorer 5.5 (let wel op de beveiligingsinstellingen) en de meest recente versie van Adobe Acrobat Reader.



PDF-bestanden niet openen in Internet Explorer
Het is mogelijk om Adobe Acrobat zo in te stellen dat PDF-bestanden die via Internet Explorer benaderd worden, niet in de browser zelf geopend worden maar eerst op de computer opgeslagen moeten worden.
• Start Adobe Acrobat Reader
• Ga naar Bewerken -> Voorkeuren
• Ga naar tabblad Opties
• Verwijder het vinkje bij "PDF in browser weergeven"
• Selecteer OK om de wijziging op te slaan
Sluit daarna beide programma's af en start dan Internet Explorer weer op. Wanneer nu een link naar een PDF-bestand aangeklikt wordt, zal er gevraagd worden om het PDF-document op de computer op te slaan. Daarna kan het bestand met Adobe Acrobat geopend worden.

PDF-bestanden direct opslaan op computer
Zonder de instellingen te wijzigen kan je ook een bestand direct op de computer opslaan. Klik met de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie 'Doel opslaan als...' Daarna wordt je gevraagd het bestand op de computer op te slaan. Vervolgens kan het document met Adobe Acrobat geopend worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan