Adobe Reader 8.1.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

joziasjoosse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
Hallo,

Ik heb bovenstaande Reader gedownload voor Mijn Windows 2000 systeem. Werkt echter niet. Geeft foutmelding: Controleer dat de opgegeven transformpaden geldig zijn.

Heb geprobeerd e.e.a. weer te verwijderen. Geeft hij dezelfde foutmelding.

Heb geprobeerd lagere versie te downloaden. Zegt hij: er is reeds een hogere versie actief.

Heb gebeld naar Adobe (weet niet meer precies waar, maar in Nederland. Worst niet ondersteund door Adobe omdat het vrij te downloaden is.

Kan dus nu op geen enkele manier Adobe gebruiken. Wie helpt?

Mij is verteld dat versie 9 een stuk sneller zou zijn dan 8, maar in essentie ben ik het met mrmusic eens (en ja, ik gebruik zelf ook Fox-it Reader ipv. Acrobat Reader).

M.b.t. verwijderen van de software:
Download en installeer Windows Installer Cleanup, en verwijder je versie eens daarmee? Het verwijdert geen programma-mappen (dat zou dus na afloop zelf kunnen doen), maar hopelijk kun je dan Acrobat Reader daarna wel weer normaal installeren.

Succes,

Tijs.

Mij is verteld dat versie 9 een stuk sneller zou zijn dan 8, maar in essentie ben ik het met mrmusic eens (en ja, ik gebruik zelf ook Fox-it Reader ipv. Acrobat Reader).

M.b.t. verwijderen van de software:
Download en installeer Windows Installer Cleanup, en verwijder je versie eens daarmee? Het verwijdert geen programma-mappen (dat zou dus na afloop zelf kunnen doen), maar hopelijk kun je dan Acrobat Reader daarna wel weer normaal installeren.

Succes,

Tijs.

Dank voor de tips. Installer Cleanup geinstalleerd en Adobe reader 8.1.2 verwijderd. Daarna Foxitreader 23 geïnstalleerd.
m.vr.gr. J. Joosse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan