Adobe Reader 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

fokje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2002
Berichten
254
Wie kan mij helpen.
Ik heb 'n nieuwe pc en daar staat Adobe Reader 8 op. Ik had Adobe Reader 7 daar stond Digitale Edities bij als ik daarop klikte zag ik ook Mijn digitale edities staan,nu is 't geval dat ik dit nu niet meer zie staan. Hoe krijg ik dit weer voor elkaar.
Ook zie ik staan bij meer eigenschappen:*Alleen beschikbaar wanneer documentrechten zijn ingeschakeld,hoe schakel ik dit in.
Alvast bedankt, Fokje
 
Van de Adobe site:

V: Kan ik digitale edities (de eBooks van weleer) lezen met Adobe Reader 8?
A: Nee, Adobe Digital Editions, waarmee u de elektronische editie van uw favoriete boek, tijdschrift, weekblad, krant, muziek of nieuwsbrief kunt lezen, is nu een apart product. Reader 8 omvat integratiefuncties voor de Adobe Digital Editions-oplossing. Als u de optie Digitale edities hebt geselecteerd in het menu Bestand of een digitale PDF-editie probeert te openen die met Adobe Content Server is beveiligd, wordt Adobe Digital Editions, indien geïnstalleerd, gestart of anders wordt de installatiepagina op het web geopend.

over een eerdere versie, maar wellicht nu nog bruikbaar: Wanneer u een document opent waarvoor een of meer extra gebruiksrechten zijn ingeschakeld,kunt u in het dialoogvenster Documentrechten bekijken welke functies zijn ingeschakeld.Ook vindt u hier eventuele instructies van de maker van het PDF-document.Als een functie is ingeschakeld,worden de bijhorende knoppen en opdrachten geactiveerd.Als de extra gebruiksrechten niet zijn ingeschakeld,worden sommige menuopdrachten en knoppen lichtgrijs weergegeven en kunnen ze niet worden gebruikt.
 
Dus ik kan 't beste Adobe Reader 8 verwijderen en weer Adobe Reader 7 inst,want die heeft 't wel.
En hoe zit 't met de versie die ik evt zou kopen.
Gr Fokje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan